شرکت خدمات نظافتی آریاپاک - 77591473

قیمت نظافت منزل

تعرفه نظافت منزل در شرکت خدماتی نظافتی آریاپاک مطابق با قیمت های اتحادیه دفاتر خدماتی می باشد و سعی شده است پلن هایی با قیمت های رقابتی برای مشتریان گرامی ایجاد شود.

قیمت نظافت منزل چقدر است؟

وقتی صحبت از قیمت نظافت منزل می‌شود، معمولاً تعیین دستمزد نظافتچی به چندین فاکتور متفاوت بستگی دارد، از جمله:

  • وضعیت خانه و سلیقه‌ی شخصی نظافتکار در امر تمیزکاری.
  • شرکتی که در آن استخدام شده اند.

اگرچه طیف وسیعی از قیمت ها به چشم می‌خورد، اما با این حال شرکت خدماتی نظافتی آریاپاک قیمت های ثابت ساعتی برای نظافتچی خانم و نظافتچی آقا تعیین کرده است.

با توجه به تعداد نظافتچی هایی که نیاز دارید و تعداد ساعاتی که فکر می‌کنید به آنها نیاز دارید، می‌توانید برآوردی از میزان دستمزد نظافتچی بدست آورید.

قیمت نظافت منزل شامل هزینه­ ها و یا دستمزدهای پنهان نیست و مستقیما الزامات کلیدی در تمیزکاری شما را مد نظر قرار می‌­دهد. وقتی یک بار خدمات نظافت منزل آریاپاک را امتحان کنید، شگفت زده خواهید شد!

قیمت نظافت منزل

چرا باید از خدمات نظافتی آریاپاک استفاده کنیم؟

خانه و خانواده ی شما لایق بهترین‌ها هستند، پس بهتر است از نظافتچی های متعهد و متخصص استفاده کنید.

طبق بیانیه ی سازمان هایی نظیر ISSA برای اینکه مطمئن شوید خانه تان محل مناسبی برای زندگی خانواده تان است، حداقل سالی یک یا دو بار تمیز کاری ریشه ای و اساسی لازم است.

آریاپاک چه خدماتی ارایه می‌دهد و آیا قیمت خدمات متفاوت هست؟

علاوه بر تمیز کردن خانه و حفظ سلامت خانه، آزاد کردن فکر و وقت شما از مسائلی مانند شستشو، تمیز کاری و گردگیری قابل اهمیت هستند. قیمت خدمات نظافتی آریاپاک بر اساس ساعات کاری نظافتچی و جنسیت نظافتچی است. (با توجه به اینکه نظافتچی خانم دقت بیشتری دارد، هزینه بیشتری دریافت می‌کند.)

دستمزد نظافتچی

برای اینکه بتوانید برآوردی درست از ساعات مورد نیاز برای تمیز کردن خانه زیبایتان داشته باشید، لازم است به چند فاکتور توجه کنید. ازجمله:

  • زیربنای خانه
  • تعداد اتاق ها و سرویس بهداشتی.
  • مدت زمانی که از آخرین اعزام نظافتچی می‌گذرد.
  • جنسیت نظافتچی.
  • شهری که خانه شما در آن قرار دارد. (هزینه مناطق مختلف یک شهر یکسان است.)

درخواست براورد هزینه خدمات نظافت

محاسبه ی دقیق هزینه تمیز کردن خانه ی شما کاریست بسیار سریع و آسان. کافیست با یکی از شماره های شرکت تماس بگیرید و به سوالاتی که از شما پرسیده می‌شود، پاسخ دهید. در وب سایت شرکت های ارائه دهنده ی خدمات نظافتی نیز هزینه خدمات نظافت درج شده است.

بهترین شرکت های ارائه دهنده ی خدمات نظافتی این امکان را برای شما فراهم کرده اند تا بصورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه ی حضوری برآوردی درست از هزینه خدمات نظافتی داشته باشید.

تعرفه خدمات نظافتی

آیا باید به نظافتچی انعام بدهیم؟

بسیار از مردم سوال می‌کنند که آیا نیازی به دادن انعام علاوه بر هزینه خدمات به نظافتچی هست یا نه؟

انعام دادن به نظافتچی برخلاف انعام دادن به پیشخدمت یا پیک موتوری رستوران اصلا مرسوم نیست. اگر هم نظافتچی از طرف شرکت های خدمات نظافتی معتبر آمده باشد، اصلا انتظار انعام ندارد.

البته، مانند تمام روابط کارفرما و کارگر این مساله نیز صرفا به عادات، رسوم و طرز تفکر شما بستگی دارد. حال اگر می‌خواهید به نظافتچی‌تان انعام داده و قدردانی خود را نشان دهید، می توانید هدیه کوچکی مازاد بر دستمزد تقدیمش کنید.

بدین منظور پرداخت ۱۰ تا ۲۰ درصد از کل هزینه ی خدمات، کافی و مناسب است.

قیمت نظافت منزل

دستمزد نظافتچی در روز های تعطیل چقدر است؟

 در بحث پرداخت دستمزد و انعام دادن در روز های تعطیل، تفاوتی در مقدار آن با روزهای دیگر هفته وجود ندارد.

شرکت های خدمات نظافتی معتبر و حرفه ای اغلب درخواست هیچ هزینه ی اضافی در این شرایط ندارند. حال اگر خودتان بخواهید میتوانید به خدمتکارتان انعام دهید.

این حرکت قطعا از جنبه ی قدردانی برای آنها با ارزش است. اگر می‌خواهید پاداشی شگفت انگیز برایشان درنظر بگیرید می‌توانید مبلغی معادل نرخ کار روزانه ی آنها مازاد بر دستمزدشان پرداخت کنید. البته توجه کنید که نظافتچی های شرکت آریاپاک هیچ توقعی برای دریافت هزینه مازاد بر فاکتوری که به شما ارایه می‌دهند ندارند.

قیمت خدمات نظافت

آیا امکان ارایه خدمات بیش از ساعات تعیین شده وجود دارد؟

بلی. شما می‌توانید از نظافتچی بخواهید تا ساعات کاری بیشتری را علاوه بر ساعات تعیین شده در فاکتور به امر نظافت منزل مشغول شود. قیمت نظافت منزل برای ساعات اضافه کاری شامل هزینه بیشتری می‌شود. توجه داشته باشید که حداکثر ساعات اضافه کاری برای پلن های مختلف به صورت زیر می‌باشد:

  • حداکثر ۲ ساعت اضافه کاری برای پلن ۴ ساعته.
  • حداکثر ۳ ساعت اضافه کاری برای پلن ۶ ساعته.
  • حداکثر ۴ ساعت اضافه کاری برای پلن ۸ ساعته.

چرا به شرکت خدمات نظافتی آریاپاک اعتماد کنیم؟

  • خدمات حرفه ­ای: همه نظافتچی ها، به طور حرفه ای آموزش دیده اند و همیشه کار با کیفیتی ارایه می‌دهند.
  • قابلیت اطمینان: ما همیشه سر وقت آماده هستیم! اگر دیر برسیم، همیشه از قبل با شما تماس می­‌گیریم.
  • امنیت: پرسنل ما به طور کامل بیمه شده ­اند و برای امنیت و ایمنی شما مدارک و تعهدهای لازم کسب شده است.
  • تعرفه: ما خدمات عالی به ازای قیمت عادلانه ارائه می­‌دهیم.

همین حالا با آریاپاک تماس بگیرید!

حال وقت آن رسیده است که چوب گردگیری را زمین گذاشته و وقت خود را به مسائل مهمتر زندگی اختصاص دهید.

ما آماده ایم تا خانه تان را درخشان کنیم. همین امروز با ما تماس بگیرید و اولین مرتبه تمیزکردن خانه تان را با ما تجربه کنید، تا جزو مشترکان دایم ما شوید.