شرکت خدمات نظافتی آریاپاک - 77591473

نظافت راه پله در تهران

نظافت راه پله منزل از مهم ترین اقداماتی است که بایستی به نحو مطلوبی با استفاده از خدمات مناسب انجام پذیرد زیرا راه پله از قسمت های بسیار پر تردد در هر ساختمان می باشد.

نظافت راه پله چه پله ها از جنس چوب باشند، چه سنگ بایستی از بالا به پایین انجام پذیرد. تمیز کردن پله ها از بالا به پایین سبب می گردد تا تمام گرد و غبارها از پله ای به پله دیگر سقوط نماید و از این طریق پله های به ترتیب نظافت می گردند.

نظافتچی ماهر راه پله منزل

نظافتچی راه پله منزل از تخصص در نظافت این قسمت از ساختمان برخوردار می باشد که در نتیجه این امکان فراهم آورده می شود تا با بهره گیری از آن بتوان موجب تمیز شدن هر چه تمام تر راه پله ها گردید. این افراد با توجه به تجربه ای که دارا هستند، متناسب با جنس راه پله از مواد شوینده مخصوصی استفاده می نمایند که علاوه بر تمیز شدن موجب آسیب به سنگ یا چوب کف راه پله ها نگردد. همچنین مواد شوینده مورد استفاده به گونه ای هستند که در صورت وجود گیاه در راه پله به آن نیز آسیبی وارد نمی شود.

وظایف نظافتچی راه پله منزل

نظافتچی راه پله منزل بایستی اقدام به نظافت قسمت های مختلفی از ساختمان نماید که از جمله آن ها می توان به جاروب کردن تمام پله ها از پشت بام تا ورودی ساختمان، تی کشیدن پله ها، تمیز کردن کلید و پریزهای داخل راه پله ها، حیاط و پارکینگ، تمیز کردن آسانسور، شست و شوی درب حیاط و همچنین پارکینگ، شست و شوی کامل حیاط و پارکینگ، تمیز کردن درب آسانسور در تمام طبقات، نظافت و غبارگیری نرده ها و در صورت وجود پنجره در راه پله تمیز نمودن آن می باشد. پس از انجام تمامی این کارها نظافتچی بایستی اتمام کار خود را به مدیر ساختمان گزارش دهد.

رزور نظافتچی برای تمیزکردن راه پله

برای رزرو نظافتچی جهت نظافت راه پله همین حالا با ما تماس بگیرید تا نظافتچی در زمان مقرر برای نظافت راه پله شما در محل حاضر شود.