آسپیرین به سفیدی لباس‌هایتان کمک می‌کند!

مقداری آسپرین به ماشین لباسشویی خود اضافه کنید!

حتی با بهترین مواد شوینده و چرخه های شستشو در ماشین لباسشویی های مدرن، اطمینان از سفید ماندن لباس های سفید تقریبا غیرممکن است. خوشبختانه، چیزی به نام آسپرین وجود دارد، و احتمالاً قبلاً در کابینت داروی خود آن را داشته اید!

عجیب به نظر می رسد، اما موثر است!

رفع کدری لباس‌های سفید

حتی اگر از آن شوینده های لباسشویی استفاده کنید که به شما قول می دهند لباس‌های سفید شما سفیدتر از سفید می شوند، باز هم نمی توانید از لکه های خاکستری و لکه های زرد زیر بغل لباس جلوگیری کنید. با هر شستشو، لباس های سفید به نظر می‌رسد کدر تر و خاکستری تر می شوند. بنابراین، چگونه این روند را متوقف می کنید؟

خیلی ساده است؛ تمام آنچه شما نیاز دارید نوعی دارو است که همه ی شما احتمالاً در کابینت داروی خود دارید. تنها موردی که با آن می توانید اطمینان حاصل کنید که لباس های شسته شده کاملاً سفید بیرون می آیند، استفاده از پنج قرص آسپیرین ۳۲۵ میلی گرمی است.

راهنمای سفید کردن لباس‌ها با آسپرین

قرص ها را در یک کاسه بزرگ یا طشت آب گرم قرار دهید تا بتوانند حل شوند. مخلوط آب و آسپیرین را هم بزنید تا تمام قرص ها به طور کامل حل شوند. برای اطمینان از سریعتر حل شدن قرص ها، می توانید قبل از قرار دادن آنها در آب، آنها را خرد کنید.

بعد، لباس های سفید کدر را درون کاسه یا طشت حاوی آب و آسپیرین قرار دهید و بگذارید تا هشت ساعت در آنجا خیس بخورد. همچنین می توانید فقط چند قرص آسپیرین را به ماشین لباسشویی اضافه کنید، اما روش خیساندن بهتر عمل می کند.

بعد از اینکه لباس ها خیس خوردند، همچنان باید آنها را مانند قبل با ماشین لباسشویی بشویید.

آیا می خواهید مطمئن شوید که لباس های تیره و رنگی، رنگ خود را به درستی حفظ می کنند بدون اینکه کدر شوند؟ ترفند مربوط به شستن لباس‌های تیره با فلفل سیاه را بخوانید!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۱]
Comments (0)
Add Comment