هر دو هفته یک بار از خدمات نظافت منزل استفاده کنید

سوال: چند روز یکبار از خدمات نظافت منزل استفاده کنیم؟

اگر انتخاب دوره مناسب برای نظافت منزل جزو دغدغه‌های شما است، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند. شما می‌توانید برای نظافت منزل خود به صورت دوره های هفتگی، دو هفته یک بار، هر ۳ هفته یک‌بار و ماهانه اقدام کنید. یکی از مسائلی که می‌توانید در انتخاب دوره مناسب نظافت منزل در نظر بگیرید بودجه است؛ اما خوب همه چیز در هزینه نظافت منزل خلاصه نمی‌شود.

برای انتخاب دوره مناسب برای نظافت منزل شما باید برنامه های خانواده خود، زمان مورد نیاز برای نظافت و سرعت کثیف شدن خانه‌تان را در نظر بگیرید. در اینجا، با ذکر چهار دلیل توضیح می‌دهیم که چرا خدمات نظافت دو هفته یک بار بهترین انتخاب برای شما است.

۱٫ نظافت منزل هفتگی خیلی نیاز نیست

ما به خدمات هفتگی اعتقاد زیادی داریم. اگر می‌خواهید خانه شما همیشه در بهترین وضعیت باشد، می‌توانید از خدمات نظافت منزل هفتگی استفاده کنید تا خانه شما همیشه تمیز باشد. با این حال، خدمات هفتگی برای بسیاری از افراد چالش برانگیز باشد. برخی افراد نمی‌توانند یک روز در هفته، برای حضور غریبه ها در خانه خود اختصاص دهند. همین‌طور بودجه ماهانه نظافت منزل به صورت هفتگی بیشتر می‌شود. افرادی که بچه (یا حیوانات خانگی) ندارند، معمولا خانه‌شان زیاد کثیف نمی‌شود تا استفاده از نظافت هفتگی را توجیه کند.

۲٫ نظافت دو هفته یک بار خانه را تمیز نگه می‌دارد

احتمالاً با خدمات دو هفته یک بار مانند خدمات نظافت هفتگی، همه چیز تمیز نخواهد ماند. با این حال، خدمات نظافت دو هفته‌ای همچنان در از بین بردن کثیفی‌های خانه شما، به ویژه گرد و غبار بسیار مؤثر است.

گردگیری منظم و کامل خانه نه تنها باعث از بین رفتن آنها از سطوح می‌شود، بلکه دیگر در هوا هم گرد و غبار وجود نخواهد داشت.

۳٫ کار نظافتی کمتری نسبت به نظافت ماهانه دارید

یکی دیگر از مزایای خدمات نظافت دو هفته‌ای این است که شما مجبور نیستید هر بار به اندازه نظافت ماهانه و هزینه و بودجه اختصاص دهید. تمیز کردن دو هفته یک بار برای جلوگیری از تجمع کثیفی‌هایی مانند کف صابون و چربی در حمام و آشپزخانه شما عالی است. برای مثال فرض کنید شما هر دو هفته یک‌بار اجاق گاز خود را تمیز می‌کنید؛ خوب قطعا این کار راحت‌تر از زمانی است که بخواهدی اجاق گاز‌تان را هر ماه یک بار تمیز کنید.

۴٫ خدمات نظافتی دو هفته یک بار در بلند مدت به نفع شماست

در حالی که تمیز کردن خانه یک بار در ماه از نظر فنی هزینه کمتری دارد، خدمات دوهفته یک بار بیشترین نظافت را با کمترین هزینه به شما ارمغان می‌دهد.نه تنها خانه شما تمیزتر می‌ماند، بلکه هر بار زمان کمتری برای نظافت منزل صرف می‌شود که این خود باعث می‌شود هزینه کمتری برای نظافت منزل خود صرف کنید.

در نهایت شما باید خدماتی را انتخاب کنید که مناسب شما است

در آریاپاک، ما می‌دانیم که هر یک از خانه هایی که تمیز می کنیم منحصر به فرد هستند. به همین دلیل است که ما برنامه های خدمات خود را کاملاً مطابق با نیازهای شما تنظیم می‌کنیم. شما می‌توانید انتخاب کنید که کدام اتاق ها را تمیز کنید، کدام اتاق‌ها را نادیده بگیرید، و اینکه نظافتچی‌های آریاپاک چه کارهایی را باید در هر اتاق انجام دهند. برای دریافت مشاوره در زمینه نظافت منزل‌تان می‌توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
Comments (0)
Add Comment