چگونه بهترین شرکت نظافتی را انتخاب کنیم؟

زندگی در محیطی تمیز نه تنها از نظر زیباشناسی خوشایند است، بلکه می‌تواند به بهبود تمرکز و کاهش سطح استرس نیز کمک کند

از آنجا که اغلب ما زندگی پرمشغله ای داریم، به سختی وقت می‌کنیم که تمام گوشه کنار خانه را نظافت کنیم. امروزه ضرب‌المثل « زمان طلاست » برای بسیاری از متخصصان صادق است. شما زمانی که صرف انجام کارهای نظافت منزل می‌کنید، را می‌توانید صرف مطالعه و توسعه مهارت‌ها و یا انجام کارهای تخصصی خود کنید که نهایتا باعث افزایش درآمد چشمگیری می‌شود.

خوشبختانه، شرکت های نظافتی بسیاری، مانند شرکت نظافتی آریاپاک هستند، که خدمات نظافت منزل را به صورت یک باره و حتی هفتگی و ماهیانه ارایه می‌دهند. شما می‌توانید با کمک شرکت های خدمات نظافتی، همیشه منزل و محل کار تمیزی داشته باشید. اما چگونه یک شرکت نظافتی مناسب را انتخاب کنید؟

در زیر برخی از معیارهای مهمی که باید قبل از انتخاب خدمات نظافت منزل در نظر بگیرید را به اشتراک می‌گذاریم:

آیا با تجربه هستند؟

تجربه چند ساله در صنعت نظافت عامل مهمی است که باید در هنگام انتخاب یک ارایه‌دهنده خدمات نظافتی درنظربگیرید. آیا آن‌ها در صنعت نظافت تازه کار هستند یا دارای چندین سال تجربه و سابقه در این کار هستند؟ سابقه شرکت های خدمات نظافتی می‌تواند به این معنی باشد که مشتریان به استفاده از خدمات این شرکت نظافتی ادامه داده اند. و زمانی که یک شرکت مشتریان وفادار دارد، پس باید کارش را درست انجام دهد.

البته منظورم از توجه به سوابق شرکت نظافتی به این معنا نیست که شما روی شرکت‌های تازه کار خط بزنید، اما به طور معمول، شرکت‌های با سابقه و معتبر خدمات ارزنده تری را ارایه می‌دهند.

آیا پاسخگو هستند؟

از همان اولین تماسی که با شرکت نظافتی می‌گیرید و در مورد خدمات نظافت آن‌ها سوال می‌کنید، تا زمانی که آن‌ها نظافتچی را به منزل شما اعزام می کنند، می‌توانید میزان پاسخگویی و نحوه تعامل آنها را بررسی کنید. چه مدت طول می‌کشد تا به تماس شما پاسخ دهند؟ آیا شما مجبور هستید زمان طولانی پشت تلفن منتظر بمانید؟ آنها چگونه با شما صحبت می‌کنند؟ آیا توضیحات کاملی درباره خدمات خود ارایه می‌دهند؟ آیا در زمینه خدمات نظافتی به سوالات شما پاسخ می‌دهند؟ قطعه شما نمی‌خواهید از خدمات شرکتی استفاده کنید که به نگرانی های شما درباره نحوه نظافت منزل اهمیت نمی‌دهند.

آیا آنها قابل اعتماد هستند؟

هدف ما از تماس با شرکت نظافتی این است که منزل یا دفتر کار ما به بهترین وجه ممکن نظافت شود. اما از کجا بدانیم که شرکت نظافت مدنظر قابل‌اعتماد است؟ همه اینها به افرادی که به عنوان نظافتچی استخدام می‌شوند، خلاصه می‌شود. معیارهای آن‌ها برای استخدام نظافتچی چیست؟ آیا آن‌ها هنگام استخدام نظافتچی گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی عدم اعتیاد به مواد مخدر درخواست می‌کنند؟

برای اینکه آرامش خاطر داشته باشید که از خدمات یک شرکت قابل اعتماد استفاده می‌کنید، از اقداماتی که برای تضمین ایمنی مشتریان و ویژگی‌های نظافتچی ها بپرسید. اگر شرکت خدمات نظافتی در مورد اقدامات امنیتی خود شفاف باشد، هیچ مشکلی در مورد گفت وگو با شما برای برطرف کردن نگرانی هایتان نخواهد داشت.

آیا بازخورد خوبی دارند؟

به دلیل اینکه مشتریان راضی به ندرت زمانی برای ارسال بازخورد صرف می‌کنند ، بررسی بازخورد مشتریان دشوار است. با این حال اگر شرکتی مشتریانی با نظرات مثبت داشته باشد، با انتشار این نظرات می‌تواند تجربه خوبی به مشتری منتقل کند. یک شرکت نظافتی معتبر برای نشان دادن بازخوردی که قبلا از مشتری دریافت کرده‌اند تردید نمی‌کند، زیرا آن‌ها اهمیت بازخورد در کسب مشتریان جدید را می‌دانند.

با بررسی اینکه مشتریان فعلی شرکت درباره خدمات نظافت منزل ارائه‌شده به آن‌ها چه می گویند، یک ایده خوب از آنچه که شما می‌توانید انتظار داشته باشید، به دست می آورید. تایید مشتریان همچنین می‌توانند به شما یک نقطه نظر از سطح حرفه‌ای بودن و قابلیت اعتماد بودن شرکت خدمات نظافتی مورد نظرتان را نشان دهند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
Comments (3)
Add Comment
  • زهرا

    با سلام
    مسائلی که ذکر کردید واقعا به جا بود.به نظرم این نو آوریتون بین همه شرکت های که من نیرو گرفتم چشمگیر بود.موفق باشید ممنون

    • کیانوش

      سلام. از حسن نظر شما سپاس‌گزارم

  • محمد جواد

    سلام
    من یک انتقادی داشتم،علارغم نیروهای خیلی عالی و قیمت نسبتا مناسبتون به نظرم باید خودتون شوینده رو تهیه کنید وقت من واقن سر این موضوع گرفته میشه
    مرسی