۴ روش برای از بین بردن لکه های چربی از لباس ها

با این نکات، مشکل پاک نشدن لکه های چربی به تاریخ خواهد پیوست و دیگر این مشکل را نخواهید داشت.

وقتی در آشپزخانه مشغول پخت غذا یا صرف یک شام سنگین هستید، احتمال دارد که به طور اتفاقی چیز چربی را بر روی لباس هایتان بریزید. تمیز کردن لکه های چربی دشوار است، حتی اگر سعی کنید لکه را در سریع‌ترین زمان ممکن با آب شستشو دهید یا فوراً آن را در ماشین لباسشویی بیاندازید. خوشبختانه، چندین ترفند وجود دارد که به راحتی کمک می کند از شر این لکه های چربی سرسخت خلاص شوید!

این روش ها به طرز شگفت آوری مفید هستند!

۱-  از بین بردن لکه های چربی با خمیر دندان

خمیردندان را داخل لکه مالیده و بگذارید خشک شود. خمیر دندان را با آب سرد بشویید، اما این کار را فقط زمانی انجام دهید که خمیر کاملاً خشک شود. سپس لباس موردنظر را در ماشین لباسشویی به روشی که معمولاً می شویید، شستشو دهید.

۲- نفت سفید

مقداری از نفت سفید را روی لکه چربی آغشته کرده و بگذارید کمی بماند و سپس لباس مورد نظر را در دمای معمولی در ماشین لباسشویی بشویید. لکه کاملاً از بین می رود. این روش برای لکه های چربی قدیمی نیز بسیار خوب عمل می کند.

۳- صابون ظرفشویی

مقداری صابون ظرفشویی حل نشده را روی لکه چربی بریزید و صابون را با استفاده از اسفنج یا پارچه، کاملا روی لکه بمالید. صابون را از روی لباس شستشو ندهید، بلکه بلافاصله آنرا در ماشین لباسشویی قرار دهید.

۴- شیر نیم چرب

مقداری شیر نیم چرب را روی لکه بریزید و بگذارید حدود ۱۵ دقیقه خیس بخورد. بعد، بلافاصله  لباس مورد نظر را در ماشین لباسشویی بشویید. لکه کاملاً از بین می رود!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۲]
Comments (0)
Add Comment