چرا نیاز به تغییر دکوراسیون داریم؟

فرقی نمی‌کند که در آپارتمان اجاره ای زندگی می‌کنید یا خانه شخصی خودتان و یا خانه سازمانی. جایی که شما آن را خانه خود می‌نامید، حریم شماست! اکنون مسئله این است که خانه خود را چگونه تزئین کنیم!

خانه فضای شخصی شماست. مکان آرامش تان و جایی است که شما می‌توانید آن کسی باشید که واقعا هستید. نیازی نیست که مراقب رفتار یا کلمات خود باشید و یا طبق انتظارات دیگران زندگی کنید. خانه شما یک ضمیمه از خودتان است. اگر قرار باشد مردم شما را از روی محل زندگی تان قضاوت کنند، بر اساس شهرهایی مانند تبریز، اصفهان، شیراز یا تهران که در آن زندگی می‌کنید نخواهد بود، بلکه خانه شما معیار قضات خواهد بود.

از آنجا که محل زندگی تان، نشانگر سبک زندگی شماست، مهم است که طراحی، فضا و دکوراسیون خانه تان با توجه به شخصیت و ویژگی‌های شما باشد. به غیر از محدودیت مالی، برخی دلایل کافی نیز برای تغییر دکوراسیون پیدا نمی کنند. در این پست سعی می‌کنیم به شما کمک کنیم که دلیل قانع کننده برای تغییر دکوراسیون پیدا کنید. در اینجا چند انگیزه وجود دارد که احتملا فکر کردن به یکی از آنها باعث شود تصمیم به تغییر دکوراسیون بگیرید.

چون می‌توانید تغییرش دهید!

بسیاری از مردم برای کنترل امور زندگی خود تلاش زیادی می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند نگرش شریک زندگی خود، موضع سیاسی دوست خود و یا کلیشه های مردم کشورشان را تغییر دهند. اما مردم این نکته را درنظر نمی گیرند که نمی‌توانند به آسانی این چیزها را تغییر دهند.

چیزی که آن‌ها می‌توانند به سادگی کنترلش کنند، تغییر دکوراسیون خانه شان است. شما می‌توانید به دل‌خواه خود تغییر دکوراسیون دهید. شما تنها افراد حاضر در خانه خودتان هستید، بنابراین نیازی به دلیل ندارید، شما می‌توانید این کار را انجام دهید! پیش بروید و خانه خود را تغییر دکوراسیون دهید. سبک شخصی خود را اعمال کنید. صاحب یا مستاجر قبلی خانه ممکن است دیواری را نصب کرده باشد که آشپزخانه شما را از محل پذیرایی جدا کند، اما اگر آشپزخانه اوپن را ترجیح می‌دهید که شخصیت خودجوش شما را تقویت کند، آن دیوار را برداشته  و در عوض یک پیشخوان نصب کند.

چون تازه نقل مکان کرده اید!

اگر تازه به خانه ی جدید خود نقل مکان کرده اید و هنوز دکوراسیون صاحبخانه و یا مستاجر قبلی باقی مانده‌ وجود دارد، این ممکن است شما را ناراحت کند، پس زمان آن است که خانه را با سلیقه و شخصیت‌تان مطابقت دهید. دیوار را به دل‌خواه خود رنگ کنید، لوازم خانگی که برای شما جالب هستند را نصب کنید یا مبلمانی که با آن احساس بهتری دارید را تهیه کنید. اکنون که اسباب کشی می کنید، بهترین زمان برای شما است که آن خانه را تغییر دکوراسیون دهید و خانه تان را بر اساس شخصیت خود بسازید.

هنگام اسباب کشی یا تغییر دکوراسیون به نیروی خدماتی نیاز دارید؟

شرکت خدماتی آریاپاک تنها با یک تماس کارگر نظافت منزل آقا و خانم اعزام می‌کند.

شماره تماس: ۷۷۵۰۴۷۰۶

چون شما را درمان می‌کند!

وقتی فکرم مغشوش است، مبلمان را جا به جا می‌کنم و دکوراسیون اتاق نشیمن را تغییر می‌دهم. این کار برای من یک شیوه ی درمانی است، راهی برای رهایی از تنش ذهنی.

اخیرا وقتی می‌خواستم به خودم پاداش بدهم، برای خودم موبایل، لباس یا یک کیف گران‌قیمت نخریدم. بلکه کاری که انجام دادم باعث بهبود در خانه شد. من پذیرایی خانه را نوسازی کردم، چراغ‌های جدید در اتاق خوابم نصب کردم و یک تابلو جدید دیواری برای اتاق نشیمن خریدم. برای من، این شکلی از پاداش است. پاداشی برای کار سخت! مکانی با طراحی خوب و دوست‌داشتنی که کمک می‌کند تمام طول روز را با انرژی کار کنم.

چون برای سلامتی روانی خوب است!

تغییر دکوراسیون خانه می‌تواند ذهن شما را تازه کند. زندگی ما میتواند پر از وظایف مختلف باشد و گاهی اوقات ما در آنها غرق می شویم. اگر به این نقطه رسیدید، توصیه می‌کنم که خانه خود را تغییر دکوراسیون دهید. یک خانه با تغییرات دکوراسیون، احساس طراوت و سرزندگی به شما می‌دهد. خانه شما همچنین مکانی برای الهام بخشیدن به شما است. بنابراین تردید نکنید که تغییر دکوراسیون خانه منجر به افزایش خلاقیت و الهامبخشی به شما می‌شود.

چون باعث مرتب شدن خانه می‌شود!

من شخصا عادت دارم همه چیز را روی میز جلوی در بزارم. خیلی ها این کار را انجام می‌دهند. تغییر دکوراسیون خانه، به شما فرصتی برای مرتب کردن خانه و خلاصی از شر وسایل اضافه می دهد. بعضی از وسایل تزئینی تان ممکن است قدیمی یا بی استفاده باشند. اگر کمدی پر از لباس‌هایی دارید که هرگز نمی پوشید، وقت پاکسازی است! احتمالا حتی به ذهن‌تان برسد که آماده نو کردن آشپزخانه یا اتاق نشیمن تان هستید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
Comments (0)
Add Comment