شرکت خدماتی آریاپاک

چگونه امور نظافت منزل را انجام می‌دهیم؟

ما یک چک لیست نظافت طولانی داریم تا وقتی برای نظافت به منزل یا دفتر کار شما می­‌رسیم، تیک بزنیم! ما همه چیزهایی را که نیاز داریم با خودمان می‌­آوریم (بهترین مواد شوینده) تا درست سر وقت آماده شروع باشیم. راندمان، کلید اصلی موفقیت و اعتبار است!

نظافت کف­ منزل

نظافت موثر، با یک کف تمیز شروع می‌­شود – پس اینجا جایی است که ما شروع می­‌کنیم! فرش‌ها را با جاروبرقی تمیز می­‌کنیم، کف پوش­ها و کاشی­ ها را پاک می­کنیم، گرد و غبار و آلرژن­‌ها را از بین می‌­بریم، لکه­ ها را از بین می­بریم و بعد برای پاک کردن کامل، گوشه­ ها و زیر وسایل را کاملا نظافت می‌کنیم.

نظافت آشپزخانه

نوع جدیدی از نظافت را در آشپزخانه خود تجربه کنید! متخصصان ما می‌­دانند که چگونه می­توانند همه چیز را برق بیندازند! کاشی­‌ها، سینک­‌ها، اتصالات و وسایل، لوازم – همه درهای آشپزخانه، میز غذا و اجاق گاز تمیز می­‌شود، و همه چیز درخشان و بوی عالی می­‌دهد.

نظافت حمام و توالت

هرگز حمام را نظافت نکنید! آن را به ما بسپارید. دوش­ ها، شیشه ها، کاشی­ ها و میز توالت، توالت، درب­های کابینت، نیمکت­‌ها و آینه ­ها را تمیز می­‌کنیم و گرد و غبار یا دوده، را برمی­‌داریم.حتی سطوح بی رنگ، زیبا به نظر می­‌آیند!

نظافت اتاق­ های خواب

تمیز نگه داشتن اتاق خواب برای خانه سالم، ضروری است. ما سطوح، مبلمان و لوازم خانه را جارو و گردگیری و تمیز می‌کنیم – حتی می‌توانیم ملافه­ ها را تغییر داده و در صورت لزوم تخت خواب را درست کنیم.

اتاق­‌های نشیمن

مراقبت­های ویژه ­ای در اتاق­های نشیمن باید انجام شود، بنابراین شما می­‌توانید هر زمان برای مهمانی آماده باشید! ما مبلمان، میزها، چارچوب­ های پنجره، طاقچه­ ها، پرده ­ها، لامپ­ ها و اتصالات سبک را گردگیری می‌­کنیم، فرش‌­ها و قالیچه­‌ها را جارو می­‌کنیم، در صورت لزوم، کف را تمیزمی­کنیم و صندوق ­ها را جابه جا می‌کنیم.

برای آن دسته از کارهای نظافت دیگر که می­خواهید به بعد موکول کنید! شرکت نظافتی آریاپاک به اینها نیز اهمیت می­دهد! از تمیز کردن دقیق اجاق گاز گرفته تا نظافت برای نوروز، نظافت بعد از ساخت ساختمان، تمیز کردن قبل از اجاره منزل، تمیز کردن در پایان اجاره، تمیز کردن دفتر کار و …

تنها کافی است یک تماس بگیرید و یا اینکه فرم رزرو اینترنتی نظافتچی را پر کنید – هرگز نیازی نیست وقت با ارزش خودتان را صرف نظافت و تمیز کردن کنید.

صاحبخانه ­ها، آژانس ­ها، مدیران املاک و صاحبان کسب و کار، عاشق نظافت و پاکیزگی پرسنل آریاپاک هستند، زیرا آنها می‌­دانند که خدمات حرفه­ ای با قیمت­ های مناسب دریافت می­‌کنند.