شرکت خدمات نظافتی آریاپاک - 77591473

موقع خانه تکانی و نظافت منزل مراقب سلامتی خود باشید!

نظافت منزل و ایجاد تغییر دکوراسیون حس خوشایندی است که بر روحیه افراد ایجاد و زندگی را از یکنواختی خارج می‌کند و در پیشگیری از افسردگی بسیار موثر بوده و سلامت روان افراد خانواده را تا حد زیادی تامین میکند. هر گونه آلودگی و بی نظمی بر روحیه انسان تاثیر منفی میگذارد و موجب اضطراب […]

نظافت منزل و ایجاد تغییر دکوراسیون حس خوشایندی است که بر روحیه افراد ایجاد و زندگی را از یکنواختی خارج می‌کند و در پیشگیری از افسردگی بسیار موثر بوده و سلامت روان افراد خانواده را تا حد زیادی تامین میکند. هر گونه آلودگی و بی نظمی بر روحیه انسان تاثیر منفی میگذارد و موجب اضطراب میشود از طرفی نظافت منزل و پاکیزگی احساس آرامش را در پی دارد بنابراین میتوان گفت خانه تکانی در کاهش اضطراب موثر است. علاوه بر نظافت، تغییر چیدمان منزل در سلامت روان به ویژه زنان تاثیر مثبتی دارد.

اما در اکثر مواقع هنگام نظافت منزل به دلیل رعایت نکردن اصول اولیه استفاده از مواد شوینده و سایر مواد شیمیایی افراد به مسمومیت با مواد شیمیایی و مشکلات تنفسی دچار می‌شوند. و یک باور عامیانه وجود دارد که میگوید پس از کار با مواد شوینده، یک لیوان شیر بنوشید. البته مصرف شیر، اصولا هر زمانی که مسمومیت با مواد شیمیایی به دلیل خوردن این مواد وجود داشته باشد مناسب به نظر میرسد زیرا مواد شوینده ای نظیر وایتکس، علاوه بر آسیب های ریه و حنجره، مسمومیت های داخلی را هم به دنبال دارد.

بدترین فرم استفاده از مواد پاک کننده و شوینده این است که آنها را با آب گرم مخلوط کنند و یا از آنها در محیط های بسته ای مانند حمام که بخار آب در آن وجود دارد، استفاده کنند. بخار ایجاد شده توسط مواد شوینده و استنشاق آن برای افراد مشکل زا بوده و ماسک هایی که ما در اختیار داریم چندان کارآمد نیستند، زیرا ذرات مواد شیمیایی موجود، به راحتی از این ماسک ها عبور میکنند. بنابراین اگر بخواهیم از ماسک کارآمدی استفاده کنیم، فقط ماسک هایی که در جنگ های شیمیایی استفاده می‌شوند مناسبند! هرچند ماسک های موجود در بازار هرچند کم اما باز هم بی تاثیر نیستند.

این موضوع درست است که هرکسی برای تمیز کردن منزل خود راهکار خاص خود را دارد و به روش خودش خانه را تمیز می‌کند اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که در حین انجام کار به سلامت خود لطمه ای نزدید و از موادی استفاده نکنید که آثار بدی برای شما داشته باشد.

در طی چندین سال گذشته شرکت های خدماتی و نظافتی منزل فراوانی ثبت شده و در حال فعالیت هستند که شما می‌توانید با سپردن کارهای نظافتی سنگین و حرفه ای از صدمه زدن به جسم خود جلوگیری کنید. این شرکت ها هرگونه کار خدماتی و نظافتی که مد نظر دارید را به افراد با تجربه و آموزش دیده می‌سپارد و شما تنها با نظارت کردن می‌توانید از تمیز شدن منزل خود لذت ببرید.

افراد مشغول در این شرکت ها برای انجام کارهای مربوطه دوره های آموزشی خاصی را طی کرده و تمام تجهیزات موجود در این زمینه از جانب شرکت در اختیار آنها قرار می‌گیرد. و حتی میتوانید خیالتان از این بابت راحت باشد که آنها هم همچون شما دچار مشکلات تنفسی و سایر مشکلات نخواهند شد.

خانه مرتب و تمیز از افسردگی جلوگیری می‌کند و روح و روان آدمی را شاداب نگه میدارد، سعی کنیم همیشه شاداب باشیم.