۵ نکته درباره انتخاب دستگاه سنباده زن

زمانی که در حال نصب دیوار خشک (DryWall) هستید، یکی از کارهای مهم و اساسی که انجام می شود و باید در نظر داشته باشید، سنباده کشی است. سنباده کشی برای بدست آمدن یک سطح نرم و صاف برای دیوار شما صورت می گیرد.

یکی از ابزارهای مورد استفاده برای سنباده کشی دستگاه سنباده یا چرخ سنباده می باشد. برای استفاده صحیح از چرخ سنباده شما باید حتما روش استفاده از آن را آموزش دیده باشید و این عملیات را به درستی انجام دهید. در این مطلب برای شما دوستان و مخاطبین گرامی آریاپاک ۵ توصیه مهم را آماده نموده ایم تا بتوانید به صورت صحیح یک دستگاه سنباده را برای کارهای خود انتخاب نمایید. با ما همراه شوید.

اندازه سنباده را بررسی کنید

تقریبا هر چرخ سنباده ای در بازار برای اینکه برای کارهای مختلف استفاده شود، بسته به تناسب سنباده هایی با اندازه های مختلف دارد. به هر حال در کارهای دکوراسیون بسیار مهم است که شما اندازه صحیح را بر اساس کار مورد نظرتآن انتخاب کنید. یک تیغه سنباده مناسب می تواند میزان تماس لازم و کافی را برای دیوار خشک ( درای وال ) فراهم کند. اگر شما یک تیغه سنباده ضخیم تر استفاده کنید، می توانید از آن برای برداشتن زبری های مزاحم و موجود بر روی سطح دیوار و سقف و همچنین کارهای سنگین دیگر نیز استفاده کنید .

نوع پروژه ای که شما می خواهید بر روی آن کار کنید، اندازه سنباده را تعیین می‌کند.

دستگاه سنباده کشی

اندازه پروژه خود را در نظر بگیرید

دستگاه سنباده ای که شما برای کار انتخاب می کنید، می تواند بر اساس پروژه انتخابی شما متفاوت باشد. پروژه ها می توانند از نظر اندازه در اندازه های مختلفی باشند. آیا می خواهید تمام خانه یا تنها یک اتاق را سنباده بکشید؟ آیا می خواهید دستگاه سنباده را تنها برای یک پروژه استفاده کنید یا برای چندین پروژه در آینده از آن بهره ببرید؟

جواب دادن به این سوالات به شما کمک خواهد کرد تا نوع چرخ سنباده برای استفاده را انتخاب کنید. اجازه دهید میزان حجم کار و پروژه نوع چرخ سنباده را برای شما مشخص کند.

حالت و نوع چرخ سنباده را در نظر بگیرید

چرخ های سنباده ای درانواع مختلفی وجود دارند و هر کدام از آنها برای هدف و کار خاصی به کار می رود. دانستن این که می خواهید از چه نوع چرخ سنباده و برای چه هدف و کاری بهره ببرید، به انتخاب نوع مناسب آن کمک بسیاری خواهد کرد. بعضی از انواع چرخ سنباده ها مانند چرخ استوانه ای برای سنباده کشی سطح کف زمین استفاده می‌شوند و بعضی چرخ های دایره ای که کاغد سنباده گرد دارد برای پاک کردن مواد ناخواسته به کار می رود. چرخ سنباده ای تسمه ای نیز در میان انواع دیگر وجود دارد که یک تسمه سنباده ای دارد و طرز کار آن بدین صورت است که به صورت مداوم حرکت می کند و برای پروژه های حجم بزرگ عالی می باشد. چرخ سنباده پالمی دارای کاغد سنباده مربعی می باشد که به صورت دایره ای حرکت می کند و برای اتمام کارها به کار می رود.

دستگاه های سنباده کوچک برای فضاهای کوچک و پروژه های سریع مناسب هستند و بیشترین کنترل روی کنترل جزئیات را ارائه می دهد.

انتخاب دستگاه سنباده خوب

آیا دستگاه دارای ویژگی مکش گرد و غبار است؟

در هنگام سنباده کشی یک ساختمآن گرد وغبار ایجاد می شود. به همین خاطر مهم است که بدانید آیا دستگاه سنباده ای که می خواهید استفاده کنید دارای ویژگی مکش می باشد یا خیر.

بعضی چرخ سنباده ها تولید گرد و غبار می کنند و باید جارو شوند و یا مکیده شوند و این خود موجب گرد و غبارهای هوایی بالارونده می شود.

به قیمت توجه کنید

قیمت مطمئنا به نوع دستگاه سنباده انتخابی شما بستگی دارد. هر چه دستگاه سنباده پیشرفته تر و مجهزتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است. قدرت، ایمنی، هزینه استفاده و آسانی استفاده از دستگاه مواردی است که بر روی قیمت آن تاثیر می گذارد و شما باید به آنها توجه کنید.

نتیجه گیری

این ۵ توصیه به شما کمک می کند تا دستگاه سنباده زنی مناسب را انتخاب کنید تا خانه خود را زیباتر و ارزشمند تر کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − دو =

رزرو تلفنی نظافتچی