برای دفتر کار چه نوع پرده ای مناسب است؟


پنجره های دفاتر و محیط های کار نیز نیازمند طراحی و تزیینات مناسب هستند. توانایی ها و فرصت های کاری تاحد زیادی به محیط مناسب بستگی دارند.

دفتراداری مکانی است که ما بیشترین ساعات روز را در آن سپری می کنیم. نزدیک به ۸ تا ۹ ساعت در روز درون یک اتاق، خسته کننده خواهد بود. به همین خاطر تنظیم فضای اتاق از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین به منظور افزایش انگیزه و انرژی کارمندان باید بهترین راهکار برای پنجره های دفتر کار در نظر گرفته شود.

تزیینات پنجره های اداری در عین خلاقانه بودن باید مفید باشند، این تزیینات نباید سبب خواب آلودگی و حواس پرتی کارمندان شوند. طراحان اداره ها، دفترها را به نحوی فرم دهی و ساختاربندی می‌کنند که کارمندان احساس محصورشدگی نداشته باشند. در کنار آن تزیینات پنجره ی ادارات نیز در جایگاه خاص خود قرار دارد.

در صورتی که منظره ی زیبایی از بیرون در دفتر کار مشاهده می شود، بهتر است از رنگ های روشن و کاربردی استفاده کنید و در صورتی که نیازمند حفظ حریم خصوصی هستید، پرده های کرکره ای بهترین گزینه برای شما خواهند بود. گزینه های مختلفی وجود دارند که از میان آنها می توانید بهترین انتخاب را انجام دهید. البته تمیز بودن شیشه پنجره ها همیشه حایز اهمیت می‌باشد.

پرده کرکره ای برای پنجره شرکت

۱. از پرده های کرکره ای چوبی شروع کنید. در صورتی که در دفترهای کوچکی مشغول به کارهستید و محیط اطراف شلوغ و پرجمعیت باشد، با استفاده از این نوع پرده ها می‌توانید حریم خصوصی خود را حفظ کنید.

همچنین این کرکره ها صداهای بیرونی را کاهش می دهند وعلاوه بر آن امکان کنترل میزان نور ورودی برای شما فراهم است. کرکره های باز در طول روز نور خوبی وارد اتاق می کنند و هنگامی که این کرکره ها بسته باشند، آرامش و حریم خصوصی شما حفظ خواهد شد.

از مزایای دیگر پرده های کرکره ای چوی می توان به کاهش انعکاس نور در مانیتور کامپیوتر اشاره نمود. پرده های کرکره ای چوبی از بروز حواس پرتی های احتمالی کاسته و در عین حال یکی از تزیینات دفتر شما به حساب می آیند. این پرده ها علاوه بر زیبایی متناسب با ساختارهر نوع پنجره هستند. امروزه پرده های کرکره ای چوبی کاربرد بسیاری در دفاتر اداری دارند، بنابراین یافتن آنها نباید کار چندان دشواری باشد.

۲. پرده های کرکره ای کلاسیک یکی از گزینه های دیگر برای شما هستند. این پرده ها فضای ملایمی در دفتر کار شما پدید می آورند. این پرده ها قابل تنظیم هستند به طوری که می توانید رنگ ها و ظاهر آن را تغییر دهید. همچنین اندازه ها و سبک های مختلفی از آن در دسترس هستند. سبک های روزنه دار، رومی و بافته و بسیاری از سبک های دیگر  پرده های کرکره ای در دسترس هستند. همچنین انتخاب الگوها و جزییات نهایی در اختیار شما می باشد.

پرده های آلومینیومی

۳. پرده های کرکره ای آلومینیومی هزینه های کمتری برای شما خواهند داشت و نگرانی شما را در خصوص نصب پرده های مناسب از بین می برند. کرکره ها ساده، مرسوم و بسیار کارآمد هستند. به وسیله ی کرکره ها تنظیم نور در دست شما خواهد بود. اما دوام آنها به اندازه ی پرده های کرکره ای چوبی نمی باشد. پرده های کرکره ای آلومینیومی بسیار شکننده بوده ولازم است که زود به زود مورد تعویض قرار گیرند.

یکی دیگر از نکات منفی این پرده ها عدم کاهش صداهای بیرون است، این سبک کرکره ها ظاهری حرفه ای و مستحکم به دفتر کارشما خواهند داد. همچنین می توانید از آنها به منظور حفظ حریم خصوصی خود استفاده نمایید. انتخاب رنگ های آن نیز برای شما امکان پذیر خواهد بود.

حالوقت آن رسیده که ظاهر بهتری در دفتر کار خود ایجاد کنید. ۸ ساعت کار مداوم در یک اتاق بسیار خسته کننده است. علاوه بر تمیزی و نظافت دفتر کار می توانید دفتر خانگی خود را به خوبی تزیین کنید و این ایده های طراحی را در شرکت به کار ببرید.

مهمترین نکته در خصوص پنجره های دفتر کار، احساس راحتی و نوآوری ایجاد شده از آنها می باشد. به خاطر داشته باشید که هرگز در تصمیم گیری عجله نکنید، با آرامش کامل رنگ، الگو و متریال مناسب را انتخاب کنید و دفتر کار خود را با طرح ذهنی خود تزیین کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۱]
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =

رزرو تلفنی نظافتچی