اتاق خواب خود را مزرعه ای کنید!

آیا می خواهید دکوراسیون اتاق خواب خود را دوباره تغییر دهید و آن را دوباره سامان دهید؟ گزینه های بسیاری برای این کار وجود دارد و مهم نیست که حالت دلخواه شما چیست و یا چقدر پول دارید.

استایل خانه مزرعه ای یک گزینه محبوب می باشد که دارای پالت های رنگی روشن و چوب های مرمت شده و وسایل قدیمی برای ایجاد نقاط محوری است. اگر می خواهید حالت خانه خود را به نوعی جذاب تر و رمانتیک تر تغییر دهید گزینه خانه مزرعه ای را امتحان کنید.

عناصر اصلی برای آرامش

دکور خانه مزرعه ای درباره مظهر سادگی و آرامش هست که حس زندگی کشاورزی را تداعی می کند. هر چند دکوراسیون چیز مهمی است اما به یاد داشته باشید که شما به فضای آرامش بخش نیز نیاز دارید. از تخت خواب خود آغاز کنید. تشکی را تهیه کنید که خواب شما را راحت تر کند و نیازهای خواب شما را برطرف کند. آیا در شب گرمتان شده است؟ تشکی انتخاب کنید که در هنگام خواب خنک کننده باشد. شاید شما دوست داشته باشید تشکی انتخاب کنید که برای بدن شما مناسب باشد و یک تخت خواب مناسب را از فروشگاه نزدیک خود انتخاب کنید. بالشت ها و پتوهایی که دارای پر می باشند اگر چه زیاد به چشم نمی آیند اما باعث می شوند تا بدن شما در هنگام خواب خنک تر باشد.

مقداری روغن لاوندر را نزدیک تخت خود قرار دهید تا به شما کمک کند در هنگام خواب آرایمش بیشتری داشته باشید. گذاشتن شمع راهی دیگر برای آن است تا در اتاق خواب حالتی رمانتیک ایجاد کنید. بوی لاوندر و وانیل نیز می تواند بوی قدیمی پارافین را از بین ببرد.

اتاق خواب مزرعه ای

آیتم های مرمت شدنی

بعد از آن که اتاق خود را با رنگ های ملایمی مانند سفید یا خاکستری روشن رنگ کردید، می توانید عناصر سنگین تری را به اتاق اضافه کنید. می توانید از تخت خود شروع کنید. یک تخت خواب آنتیک بزرگ یا چوبی با جلای مناسب به شما توصیه می شود. اگر تخت تیره است یا جلا داده نشده به آن رنگ سفید بزنید. این کار حالتی ظریف و رمانتیک را به تمام فضا می دهد.

حال کشوها و جاهای لباس، میزهای کوچک و به اندازه را که دارای رنگ روشن هستند اضافه کنید. اضافه کردن مقداری رنگ تیره به هرکدام می تواند باعث جلب توجه شود. از اثاثیه های دست دوم استفاده کنید تا بتوانید آنها را با رنگ های روشن‌تر دوباره رنگ کنید و ظاهر آنها را تغییر دهید و سعی کنید از وسایلی که ظاهر پرزرق و برق دارند استفاده کنید. استفاده از وسایلی که بتوانید آنها را دوباره ترمیم کنید موجب کاهش هزینه های شما می شود. اثاثیه های با رنگ روشن، صندلی ها و کاناپه ها گزینه هایی هستند که می توانند استفاده شوند، اصلاح شوند و برای دکور خانه مزرعه ای مورد استفاده قرار گیرند.

عناصر خانه مزرعه ای را اضافه کنید

داشتن عناصر ویژه خانه مزرعه ای در اتاق خواب می تواند احساسی خوب و دنج را ایجاد کند. اگر اتاق، اتاق میهمانان می باشد شما دوست دارید تا هر کاری انجام دهید تا اتاق خواب را به هر صورت برای میهمانان خود راحت کنید.

از پارچه هایی استفاده کنید که دارای رنگ روشن هستند و پنجره های خود را نیز با آنها متناسب کنید تا به هم بیایند. استفاده از تخته پوش های مناسب برای دیوارها به آن جذابیت می بخشد. وسایل و چیزها را به حال طبیعی خود بگذارید تا عناصر نقره ای هایلایت شوند. پنجره های آنتیک و ارزان خانه مزرعه ای می تواند برای دیوارهای برجسته استفاده شود و شامل گل های خشک شده و دسته گل های نخی باشد.

اگر رنگ دیوارهای شما سفید می باشد می توانید با رنگ کردن آن به خاکستری یا خاکستری روشن حس خانه مزرعه ای را به آن اضافه کنید. یک لوستر شیشه ای یا یک لوستر مسی قدیمی که با سفید رنگ آمیزی شده است، می تواند به سقف شما جذابیت و بعد لازم را بدهد. می‌توانید به سمساری سری بزنید و آباژورهای کرباس، سبدهای حصیری و الوارهای چوبی سفید را به دکور خود اضافه کنید. این کار یک فضای دنج را مهیا می کند که شما دوست دارید تا در آن گم شوید!

اتاق خواب مزرعه ای

چه چیزهایی را باید از اتاق دور نگه داشت؟

در حالی که چیزهای زیادی وجود دارد که شما می توانید برای ایجاد عنصر خانه مزرعه ای به اتاق خواب خود اضافه کنید چیزهایی نیز وجود دارد که باید از آنها پرهیز کنید.

برای داشتن خانه مزرعه ای از وسایل الکترونیکی مدرن اجتناب کنید. تلویزیون و میز کار خود را از اتاق خواب بیرون نگه دارید. مطمئن شوید که فضایی لطیف را ایجاد کرده اید که می توآن در آنجا احساس ارامش و راحتی کرد.

گیاهان مورد علاقه خود را به درون اتاق بیاورید تا هوایی تازه و سالم را وارد آن کنید و لذت ببرید. این راهی دیگر است که می توانید محیط آرامش بخش خود را ارتقا دهید. نور را به صورت ملایم تنظیم کنید، اما نور لازم را برقرار کنید چون ممکن است دوست داشته باشید در شب مطالعه کنید.

ظاهر خانه مزرعه ای پس از تغییرات و اصلاحات به خوبی دیده می شود. مرمت کردن وسایل چوبی و دیگر آیتم هایی که در اختیار شما می باشد، می تواند به شما کمک کند تا از هزینه های خود بسیار بکاهید و ظاهر خانه را به خانه های گران قیمت شبیه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + هفت =

رزرو تلفنی نظافتچی