ترفندهای نظافت آپارتمان که شیوه نظافت شما را تغییر می‌دهد

ترفندهایی برای نظافت آپارتمان وجود دارد که می تواند به شدت زمان نظافت را کاهش دهد. در ادامه چند مورد از موثرترین و جالب ترین ترفندهایی که جمع آوری کرده ایم را خدمتتان ارائه می‌دهیم.

هر کسی که در آپارتمان زندگی می کند می‌داند که زندگی کردن در چنین فضای محدودی، چقدر شلوغی به بار می آورد و تمیز کردن آن چه دردسری دارد. ترفندهای نظافت منزل که در ادامه عنوان می‌کنم زندگی را برای من آسان تر کرده است.

سرکه: پاک کننده ای چندمنظوره

سرکه کاربردهای فراوانی دارد، ضدعفونی کننده است، بوی نامطبوع را از بین می‌برد و می تواند به عنوان شیشه پاک کن استفاده شود. سرکه سفید را در بطری های اسپری بریزید و سینک؛ وان، آینه ها و پنجره های خانه را تمیز کنید.

با آب لیمو به داد ماکروویو برسید

اگر زود به زود ماکروویو را تمیز نمی‌کنید، امکان دارد دوده در دیواره آن جمع شود و پاک کردن آن هم خیلی آسان نیست. دستمال کشیدن همه جای مایکرویو خسته کننده است، اما با گذاشتن چند برش لیمو و روشن کردن ماکروویو می توانید خیلی ساده و طی چند حرکت دوده ها را از دیواره پاک کنید.

مبل های چرمی را برق بیاندازید

اگر مبل‌های شما چرم اصل هستند و حالا کمی فرسوده به نظر می‌رسند؛ می‌توانید با واکس کفش ظاهر بهتری به آنها بدهید.

راه جمع کردن موی حیوانات

بعضی مواقع که فقط جاروبرقی کشیدن برای خلاصی از موی حیوانات خانگی تان کافی نیست، از تی‌های خشک میکروفایبر یا ضدالکتریسیته استفاده کنید. اینگونه جمع کردن مو ها آسان و تاحدودی سرگرم کننده می شود.

تمیز کردن تابه های سوخته

هر تابه یا ظرف تازه ای که بسوزد، به نظر می‌آید ده ها سال استفاده شده است. برای خلاص شدن از این حالت کمی سرکه و آب و جوش شیرین در ظرف سوخته بریزید و اجازه بدهید کمی بجوشد. حالا کمی آن را بسابید و ببینید ظرفتان مثل روز اول شده است.

راه های زیادی برای آسان کردن نظافت وجود دارد، اما اگر حوصله و وقت این کار را ندارید مشکلی نیست. می توانید گوشی تان را بردارید و یک متخصص استخدام کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =

رزرو تلفنی نظافتچی