ایده هایی برای کفپوش بتنی خانه


کفپوش بتنی خاکستری ِ بی روح باعث ایجاد فضایی بی جان و کسل کننده در خانه می شوند.  کف اتاق در کنار سقف و دیوارها قسمت اعظم فضای اتاق را می سازد و به همین خاطر چنین تاثیرات مهمی بر ظاهر آن خواهد داشت. پیش از تغییر دکوراسیون خانه و تزیین دیوارهای خانه با تابلوهای مختلف، به سراغ گزینه کفپوش بتنی تزیینی بروید.

روکش اپوکسی متالیک

روکش اپوکسی متالیک

روکش ها می‌توانند کمک بسیار بزرگی به زیباسازی منزل شما کنند. زیبایی شگفت انگیز پوشش های اپوکسی متالیک، سبب افزایش جذابیت در هر اتاقی خواهد شد. مدل ها و طرح های مختلفی دارد که هر یک از دیگری متفاوت است. این روکش های کف اتاق مناسب افرادی با انتخاب دقیق وحساس و علاقه مند به فضای چشمگیر است. این مورد یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. هنگام نظافت منزل از شوینده هایی با خورندگی بالا برای این نوع کفپوش استفاده نکنید.

اسید استین بتن

اسید استین بتن

اسید استین به عنوان یک ماده رنگ کننده سطوح بتنی است. بهترین انتخاب برای تکمیل یک فضای داخلی، کفپوش های اسید استین بتن می باشد. زمین ظریف و جزییات دقیق آن مناسب هر سلیقه ای خواهد بود. کفپوش های اسید استین بیشتر توسط افرادی مورد استفاده قرار می گیرند که بیش از پیچیدگی و سبک های  ملایم به دنبال ایمنی هستند. این کفپوش ها به خوبی فضا را تغییر داده و جذاب تر خواهند نمود.

سنگ  مرمر صیقل داده شده

بتن صیقلی مرمری

جالب توجه بودن زمین های مرمری صیقلی برهیچکس پوشیده نیست. تجمل و جذابیت این کفپوش ها مثال زدنی هستند. تقریبا از روی ظاهر این کفپوش ها نیز می توان حدس زد که بسیار گران قیمت هستند. همچنین می توانید با صیقلی کردن کفپوش های بتنی به ظاهری مشابه دست یابید.

کفپوش بتنی طرح دار

کفپوش های بتنی لکه ای

این مورد معمولا در محوطه بیرونی مانند پارکینگ، لبه های استخر، پیاده رو و حیاط های خلوت مورد استفاده قرار گرفته و ازاین جهت متفاوت است. استفاده از این کفپوش تنها به این چند مورد محدود نمی شود. این کفپوش ها در آشپزخانه های مدرن جلوه ی زیبایی خواهند داشت. در صورتی که به دنبال ظاهری خیره کننده هستید، این کفپوش ها گزینه ی مناسبی برای شما خواهند بود.

هر یک از این کفپوش های معرفی شده، به سطوح رنگ و رو رفته ی شما جلای دلپذیری می بخشند. در این خصوص می توانید با فروشنده های کفپوش های تزیینی تماس گرفته و در این زمینه با آنها مشورت کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × سه =

رزرو تلفنی نظافتچی