چرا باید حمام خود را با گریپ فروت تمیز کنید؟

از خرید گریپ فروت تا شستشوی حمام با ما باشید!

تمیز کننده های لوکس بسیاری وجود دارد که می توانید هنگام تصمیم به نظافت منزل از آنها استفاده کنید. متأسفانه، بیشتر این محصولات پر از مواد شیمیایی هستند که نام آنها را حتی نمی توانیم به درستی تلفظ کنیم. این مواد کاملا با محیط زیست یا سلامتی سازگار نیستند – بخار آن ها به تنهایی می تواند سردرد شما را به دنبال داشته باشد.

روش بسیار بهتری برای نظافت منزل وجود دارد!

گریپ فروت ، پاک کننده های طبیعی

برای جلوگیری از میگرن های ناشی از پاک کننده ها در آینده، می‌توانید تصمیم بگیرید که از محلول های پاک کننده ی طبیعی استفاده کنید. این کار بسیار سالم تر است و برای جهان اطراف شما نیز بسیار بهتر هست! برای ارائه ی یک شروع خوب به شما، امروز نکته ای در مورد نحوه تمیز کردن حمام خود با استفاده از گریپ فروت داریم. ممکن است مسخره به نظر برسد، اما این روش واقعاً موثر است! همچنین می توانید از مخلوط جوش شیرین و سرکه استفاده کنید، اما بوی آن خیلی خوش بو نخواهد بود. آیا یک حمام تمیز می خواهید که رایحه ی دوست داشتنی نیز داشته باشد؟ آن را با گریپ فروت تمیز کنید!

این‌ها تنها چیزیست که به آن نیاز دارید:

  • گریپ فروت
  • نمک

این همان کاریست که باید انجام دهید:

یک گریپ فروت را به دو نیم برش بزنید و به مقدار زیادی روی گوشت آن نمک بپاشید. سپس سطوح مورد نظر برای تمیز کردن را با آب مرطوب کرده و آنها را با میوه مالش دهید. هر چند وقت یکبار میوه را فشار دهید، طوری که آب میوه ها بیرون بیاید و یک رایحه ی دوست داشتنی در اتاق پخش شود. پس از اتمام کار سطحی را که تمیز کرده اید با آب ولرم بشویید. شما بدون استفاده از مواد شیمیایی یک حمام تمیز و با رایحه ی تازه تهیه کرده اید!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + نوزده =

رزرو تلفنی نظافتچی