۷ سوال اساسی که قبل از رزرو نظافتچی باید بپرسید!

قبل از رزرو نظافتچی چه سوالاتی را باید بپرسیم؟

تمیز و مرتب نگه داشتن خانه، می‌تواند چالشی اضطراب آور و وقت گیر باشد ضمن اینکه یک کار روزمره و تمام نشدنی است. به همین دلیل مردم، عمدتا کار نظافت منزل را به افراد حرفه‌ای واگذار می‌کنند. اگر به دنبال خدمات حرفه ای نظافت منزل هستید، باید بدانید که تنها با جستجوی عبارت “خدمات نظافت در شرق تهران” نمی‌توانید بهترین شرکت خدمات نظافتی را پیدا کنید.

پیش از رزرو و به‌کارگیری نظافتچی، بایستی مطمئن شوید که شرکت مناسبی را با متخصصان حرفه ای در امر نظافت یافته اید. در ادامه، پرسش‌هایی که باید پیش از تصمیم گیری برای رزرو نظافتچی بپرسید را لیست کرده ایم.

۱- هزینه نظافت منزل چقدر است؟

شرکت‌های نظافتی، نرخ‌هایشان را بر اساس خدمات به‌خصوصی که مورد نیاز شماست، تعیین می‌کنند؛ مثلا تعداد نظافتچی هایی که اعزام می‌شوند یا ساعاتی که به امر نظافت مشغول هستند. برای اینکه هزینه‌های ناخواسته پرداخت نکنید، بهتر است تصمیم بگیرید که به نظافتچی خانم نیاز دارید یا آقا؟ و اینکه چند ساعت نیاز است تا نظافتچی کارهای نظافت خانه شما را انجام دهد.

قیمت‌های آریاپاک با توجه به جنسیت نظافتچی و ساعات نظافت متغیر بوده و در صفحه تعرفه خدمات نظافتی مشخص شده است. قیمت گذاری ما بر اساس نرخ ثابت، این فرصت را به شما می‌دهد که با توجه به بودجه و نیاز خودتان برنامه ریزی کنید. نگران ماندن کارهایتان پس از اتمام ساعات مشخص شده نباشید. می‌توانید هزینه اضافی برای ساعات اضافی پرداخت کنید و مطمئن باشید که کارهای نظافتی شما انجام می‌شود. پس از تماس با آریاپاک ما با پرسش سوالاتی درباره مساحت خانه و کارهای نظافتی مورد نظرتان یک ارزیابی از اینکه نظافت منزل تان چه مدت طول می‌کشد، ارائه می‌کنیم.

۲- سابقه‌ی فعالیت نظافتچی ها را بررسی می‌کنید؟

وقتی از خدمات نظافت منزل می‌خواهید استفاده کنید، باید بدانید چه کسی وارد خانه‌تان می‌شود. شما اجازه می‌دهید افرادی وارد حریم خصوصی‌تان شوند، بنابراین امنیت شما و دارایی‌تان، اولویت اول شما خواهد بود. بعنوان یک مشتری، این حق را دارید که شرکت نظافتی، گواهی عدم سوء پیشینه، گواهی عدم اعتیاد، تست الکل یا هر تست دیگری که مد نظرتان باشد را همراه با نظافتچی هایی که به منزلتان می‌فرستند، به شما ارائه کند.

ارزیابی نظافتچی ها در شرکت نظافتی آریاپاک دماوند با تکیه بر پرسش نامه‌ای که هنگام استخدام از تجارب کاری شخص سوال می‌شود و بررسی گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد انجام می‌شود. بررسی‌های مرجع از این جهت مهم هستند که سطح تجربه‌ی خدمتکاران را مشخص می‌کنند. در حالیکه گزارش بررسی عدم سوء پیشینه در مورد تعهد آن‌ها است.

۳- آیا قبل از رزور نظافتچی، می‌توانم با نظافتچی مصاحبه‌ی شخصی انجام دهم؟

اگر می‌خواهید سطح حرفه‌ای بودن نظافتچی را -برای اطمینان خاطر خود- ارزیابی کنید، می‌توانید برای ترتیب دادن یک مصاحبه‌ی شخصی با نظافتچی حرفه‌ای که می‌خواهید استخدام کنید، با دفتر شرکت تماس بگیرید. به این ترتیب در مورد کسانی که وارد خانه‌تان می‌شوند، احساس راحتی و امنیت خواهید داشت.

نظافت منزل

۴- آیا درباره کار نظافتچی، ضمانت می‌دهید؟

آریاپاک برای تمامی خدمات نظافتی در قبال آسیب دیدن، شکستن یا گم شدن اشیاء منزل مشتری ضمانت می‌دهد. همچنین می‌توانید مواردی که نیاز به دقت بیشتری دارند، را هنگام درخواست نظافتچی اعلام نمایید.

۵- آیا می‌توان به صورت آنلاین برای رزرو نوبت نظافت خانه، اقدام کرد؟

در زندگی پرسرعت امروز، هرکس به دنبال این است که کارهای زیادی را با دوندگی کم‌تر و در کوتاه‌ترین زمان انجام دهد. شما می‌توانید برای سرویس‌های نظافت خانه از گزینه رزرو آنلاین استفاده کنید. این کار بسیار آسان بوده و در عرض چند دقیقه می‌توانید نسبت به رزرو نظافتچی آنلاین اقدام کنید.

۶- آیا تجهیزات و وسایل نظافت را همراه می‌آورید؟

در اغلب موارد، سرویس‌های نظافتی، هم تجهیزات و هم وسایل نظافتی را با خود می‌آورند. اگرچه برخی سرویس‌های خدماتی، فقط تجهیزات را به همراه دارند. در هر صورت، اگر شما نتوانید تجهیزات ضروری را تامین کنید، باز هم اشکالی در کار ایجاد نمی‌شود. این مورد را هنگام رزرو تلفنی نظافتچی هماهنگ کنید.

۷- آیا امکان کنسل کردن رزرو نظافتچی وجود دارد؟

تا ۱۲ ساعت قبل از اعزام نظافتچی می‌توانید نسبت به کنسل کردن سرویس با بخش پشتیبانی مشتریان تماس بگیرید. لغو کردن در آخرین لحظات، معمولا هزینه‌ای در پی دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 11 =

رزرو تلفنی نظافتچی