قبل از شروع کسب و کار خانگی بخوانید!

شروع کسب‌وکار خانگی با چالش‌های منحصر به فرد خود همراه است و هر فرد دلیل خاص خود را برای شروع یک کسب و کار خانگی دارد. برخی افراد می‌خواهند یک کسب‌وکار را آغاز کنند، اما بودجه کافی برای کار در فضای اداری ندارند. برخی دیگر احساس می‌کنند که هنگام کار در خانه بهتر می‌توانند تعهدات مالی و خانوادگی خود را اجرا کنند. در سال‌های اخیر، کسب و کارهای خانگی به بخش مهمی از اقتصاد آمریکا تبدیل شده‌اند.

مشکلات متداول کسب و کار خانگی

داشتن یک کسب‌وکار در خانه چالش‌های خاص خود را دارد. بسیاری از مردم برنامه ریزی برای با خانواده بودن و رسیدگی به کار خود را بسیار مشکل می‌دانند. مدیریت زمان اغلب یک چالش است، و هنگامی که به جای کار در دفتر، در خانه کار می‌کنید، این موضوع می‌تواند آسان‌تر باشد.

همچنین برای صاحب کسب‌وکار مهم است که مهارت‌های لازم برای فروش به مشتریان بالقوه را داشته باشد، چرا که هیچ تیم فروشی برای شروع ندارد. شروع یک کسب‌وکار همچنین نیازمند سطح بالایی از نظم و انضباط است. صاحب کسب و کار باید با عوامل مزاحم متداول همانند انزوا، عدم تمرکز، حفظ انگیزه و چیزهای دیگر مقابله کند.

در اینجا چند کسب‌وکار خانگی که ممکن است بخواهید شروع کنید را بررسی می‌کنیم.

شغل تهیه غذای خانگی

فردی که می‌خواهد کسب‌وکار تهیه غذای خانگی موفقی داشته باشد، باید از چیزهایی که به آن‌ها نیاز دارد آگاه باشد. افرادی که بتوانند مهارت‌های آشپزی را با انگیزه درونی ترکیب کنند، می‌توانند در این حوزه موفق باشند.

بسیاری از افرادی که یک کسب و کار را در خانه خود آغاز می کنند، قبل از اینکه به منبع اصلی درآمدشان تبدیل شود، به صورت یک کار نیمه‌وقت کار خود را آغاز می‌کنند.

زمانی که بخواهند کار خود را تمام‌وقت کنند، احتمالا به یک یخچال تجاری نیاز خواهند داشت تا مواد غذایی با در استانداردهای قابل‌قبول نگه دارد. خدمات تهیه غذا و کترینگ می‌تواند حدود ۷۵،۰۰۰ دلار در سال و بیشتر درآمد داشته باشند.

فردی که می خواهد کسب و کار تهیه غذای خانگی داشته باشد، باید در مورد الزامات دریافت مجوز از وزارت بهداشت و نیز هر گونه مجوزهای لازم دیگر از نهادهای دیگر اطلاعات کسب کند. آن‌ها باید پلن کسب و کار تهیه کنند. فرآیند جذب مشتری و دریافت سفارشات باید قبل از تاسیس کاملا مشخص شود.

شرکت خدمات تهویه مطبوع

وقتی مردم تصمیم می‌گیرند که خدمات تهویه مطبوع در خانه خود ارایه دهند، قبل از شروع، بایستی تمام ابزارها و تجهیزات مورد نیاز را تهیه کنند. برای ورود به این بازار سرمایه نسبتا زیادی نیاز است. همچنین کسب مجوز و همچنین ثبت شرکت برای این کسب و کار خانگی مورد نیاز است.

برای کسب تخصص می‌توانید در دوره فنی و حرفه‌ای تهویه مطبوع شرکت کنید و سپس در دوره های کارآموزی شرکت کنید. حداقل دو سال کارآموزی برای ورود به این کار توصیه می‌شود.

برای شروع کسب و کار خانگی در حوزه تهویه مطبوع، بایستی با تامین کنندگان و فروشندگان این حوزه در تماس باشید. افرادی که تجهیزات تهویه مطبوع را خریداری می‌کنند احتمالا به یک نصاب حرفه ای و قابل‌اعتماد نیاز داشته باشند. همچنین با آنها می‌توانید در زمینه تعمیر تجهیزات خنک کننده و چیلر همکاری کنید. یک راه موثر برای بازاریابی کسب‌وکارهای  تهویه مطبوع، ارائه ارزیابی قیمت رایگان است.

کسب و کار خانگی

خدمات تنظیم اظهارنامه مالیاتی

هم افراد و هم شرکت‌ها باید هر سال مالیات‌های خود را بپردازند. شرکت‌ها سالانه بایستی اظهارنامه مالیاتی تهیه کنند. برای یادگیری آماده‌سازی اظهارنامه مالیاتی احتمالا یک ماه کارآموزی کافی باشد. همچنین نیاز است که با اصول حسابداری و قوانین مالیاتی آشنا باشید. با وجود اینکه این کسب و کار خانگی، به صورت کوتاه مدت و فصلی است، اما می تواند درآمد خوبی را نصیب شما کند.

مهدکودک خانگی

بسیاری از مادران می‌خواهند با فرزندان خود در خانه بمانند، اما همچنان باید درآمد داشته باشند. در این مورد، داشتن یک مهد کودک یک کسب‌وکار بالقوه خوب است. البته دریافت مجوز برای راه اندازی کودکستان شرایط خاص خودش را دارد. برای راه اندازی کودکستان شدیدا به صبوری و عشق به کودکان نیاز دارید. احتمالا نیاز باشد، صبح‌های خیلی زود کودکستان‌تان باز باشد و یا اینکه به صورت چند شیفتی کار کنید. همچنین احتمالا نیاز باشد، روزهای تعطیل هم فعال باشید.

امیدوارم این پست وبلاگ آریاپاک برای افرادی که برای کنترل بیشتر بر زندگی خود به دنبال راه اندازی کسب‌وکار خانگی هستند، مفید بوده باشد. برای موفقیت، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق با مدیریت زمان موثر هستید. یک برنامه کار ساز تهیه کنید و عادات خوب کاری را تمرین کنید. زمانی که این کار موفقیت‌آمیز باشد، یک کسب‌وکار خانگی می‌تواند زندگی و شغل شما را بانشاط کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − 4 =

5 نظرات
  1. محمد می گوید

    اینا هیچ کدوم تو ایران عملی نیستن

  2. زهرا می گوید

    ممنون از مطلب کاربردیتون

  3. سهیل می گوید

    این نوشته شاهکار بود سپاسسسسسسسسسسسسسسسس

  4. setare می گوید

    bebakhshid dar morede rahandzie mah rahnamayi mikham,mitoonid komak konid??

    1. کیانوش می گوید

      سلام.
      دقیق اطلاع ندارم ولی فکر کنم مدرک کارشناسی آموزش پیش دبستانی یا روانشناسی نیاز داشته باشه. شرایطش رو می تونین توی گوگل سرچ کنید.

رزرو تلفنی نظافتچی