چند پیشنهاد برای نگهداری اسباب بازی کودکان

اگر در خانه تان کودک داشته باشید، می‌توانم شرط ببندم که خرت و پرت زیادی دارید، مخصوصا در اتاق کودک! در این پست چند راهنمایی ساده برای مرتب کردن اتاق کودک و نگهداری اسباب بازی ها پیشنهاد می‌کنم.

تمیز کردن اتاق کودک

پس از مدتی خواهید دید که با خرید اسباب بازی های جدید و اسباب بازی هایی که در سال‌های قبل خریداری کرده‌اید، اسباب بازی های کودکتان زیاد شده اند و فضای زیادی را اشغال می‌کنند. متاسفانه، اغلب کودکان اهمیتی نمی‌دهند که اسباب‌بازی‌ها کجا می‌روند، و فقط آن‌ها را به اطراف اتاق پرت می‌کنند تا برای مدتی یک ظاهر « تمیز » ایجاد کنند. خوشبختانه، چند ایده عالی برای نگهداری اسباب‌بازی وجود دارد که کودک شما را تشویق می‌کند که فضای اتاق خود را تمیز کند.

آویز نگهدارنده اسباب بازی

اگر تا حالا اسم آویز نگهدارنده اسباب بازی به گوش‌تان نخورده بود، شاید بهتر باشد در گوگل درباره این محصول سرچ کنید. همین حالا می‌توانید خرید آویز نگهدارنده را به لیست خریدهایتان اضافه کنید. آویزهای توری بهترین گزینه نگهداری اسباب‌بازی برای اتاق فرزندتان هستند و آن‌ها نیز به اندازه شما عاشق آن خواهند شد. این آویزهای کوچک به کودک شما اجازه می‌دهند در مکان‌های مختلف اسباب‌بازی را در آنها قرار دهند و هر وقت بخواهند می‌توانند اسباب‌بازی خود را بردارند، با آن بازی کنند، و آن را به راحتی سرجای قبلی بگذارند.

گاراژ دیواری برای کامیون‌ها و ماشین‌ها

اگر کوچولوی شما صد ها ماشین اسباب بازی دارد، احتمالا زمان آن رسیده است که یک گاراژ کوچک دیواری برایش بسازید تا آنها را مرتب کند. این گاراژ می‌تواند از چوب ساخته شود و چندین قفسه داشته باشد که ماشین‌ها روی آن قرار بگیرند. می‌توانید از چند نگهدارنده چوبی استفاده کنید تا اتومبیل ها از اطراف به پایین نیافتند و همه چیز مرتب باشد. کودک شما عاشق نحوه ی مرتب سازی ماشین های خود خواهد شد. همچنین می‌توانید قفسه ها را رنگ بندی کنید.

مرتب کردن اسباب بازی کودکان

هم نیمکت هم جعبه اسباب بازی

چرا یک جعبه اسباب‌بازی نداشته باشید تا بتوانید هم به عنوان یک جعبه اسباب‌بازی و هم یک نیمکت از آن استفاده کنید؟ این یک ایده عالی است که به معنای واقعی کلمه به شما کمک می‌کند تا “با تمام وسایل اتاق کودک خداحافظی کنید!” و شما حتی می‌توانید یک جعبه اسباب‌بازی کلاسیک را به یک نیمکت تبدیل کنید. تنها رنگ مورد علاقه فرزند خود را به جعبه بزنید، برخی طراحی‌ها را به آن اضافه کنید، یک بالش برای آن‌ها بگذارید تا روی آن‌ها بنشینند. شما هم به سادگی می‌توانید نیمکت جعبه اسباب بازی خودتان را داشته باشید.

یکی از مزایای نیمکت جعبه اسباب بازی این است که کودک شما را تشویق می‌کند تا بیشتر مطالعه کند! چون آن‌ها مکانی کوچک و فانتزی برای نشستن دارند.

اگر کودک شما اسباب‌بازی کلکسیونی دارد، قبل از این که در جعبه اسباب‌بازی قرار بگیرند، آنها را مشخص کنید، مطمئن شوید که از سایر اسباب‌بازی‌هایی که به صورت مکرر استفاده می‌شوند، جدا قرار بگیرند تا آسیب نبینند.

قفس حیوانات اسباب بازی

احتمالا جعبه های بزرگی را در فروشگاه اسباب بازی دیده اید که در آن‌ها توپ قرار دارد و می‌توانید به راحتی توپ را بردارید و سپس آن‌ها را داخل جعبه قرار دهید. همین ایده برای عروسک‌ها و حیونات اسباب بازی هم مفید است و شما مجبور نیستید کار زیادی برای ایجاد باغ وحش عروسکی فرزندتان انجام دهید.

این باغ وحش از چوب ساخته می‌شود و در آن از طناب‌های کشی استفادهمی شود که به کودک شما امکان قرار دادن و خارج کردن هر حیوانی را می‌دهد. این باغ وحش حیوانات عروسکی را به ترتیبی مرتب نگه می‌دارد تا آن‌ها دیگر روی زمین نباشند.

اگر شما ایده باغ‌وحش را دوست ندارید و یا فضای آن را ندارید، یک ننو برای عروسک‌ها را در نظر بگیرید.

شما چه ایده های برای اتاق کودک دارید؟

مرتب کردن اسباب بازی ها و نگهداری مرتب آنها هنگام نظافت منزل کمک می‌کند. همچنین ایده های خوب کمک می‌کند تا کودک‌تان شادتر شود. شما برای مرتب کردن اتاق کودک و نگهداری اسباب بازی ها چه کارهایی انجام می‌دهید؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − چهار =

3 نظرات
  1. علی می گوید

    خییلی جالب بود و بیشتر از اون کاربردی،پرستار هم دارید؟

    1. کیانوش می گوید

      خیر متاسفانه

  2. محمد جواد می گوید

    سلام
    ایده آل ولی نیاز به حوصله

رزرو تلفنی نظافتچی