لباس ها را پس از شستشو بلافاصله آویزان کنید

در گذشته من عادت داشتم لباس ها را از دستگاه خشک کن بیرون بیاورم، آنها را در یک سبد قرار دهم و آنها را به اتاق دیگری از خانه ببرم و سپس آن ها را مرتب کنم. وقتی که با بچه ها روبرو می‌شدم، آنها نیز لباس های کثیف را با تمیز قاطی می‌کردند و یا لباس ها را بر روی تختشان می گذاشتند و سپس آنها روی زمین می افتادند…

ما تصمیم گرفتیم چیزی جدید را امتحان کنیم، بنابراین به طور مستقیم لباس ها را پس از خارج کردن از خشک کن تا می کنیم و یا به طور مستقیم بر روی چوب لباسی مربوطه قرار می دهیم و در یک سبد قابل حمل جمع می کنیم. همین کار را برای پارچه های کتانی انجام می دهیم. این کار فقط چند دقیقه طول می کشد و همه چیز بسیار آسان تر می شود. پسرانم نیز این کار را با لباس‌های شخصی خود انجام می‌دهند. سبد های قابل استفاده ما سبک و قابل حمل هستند و برای حمل اطراف خانه و بازگرداندن آنها به اتاق لباسشویی (همانطور که در اینجا نشان داده شده است) مناسب هستند.

سبد لباس

اگر شستشوی لباس اگر به طور منظم مدیریت نشود می تواند به سرعت تبدیل به یک هیولا شود، اما در واقع کار خیلی سختی نیست اگر فقط شما همه چیز را بلافاصله پس از خشک شدن آنها مرتب کنید (به جای اینکه به اتاق پذیرایی و یا اتاق خواب ببرید و حین تماشای تلویزیون این کار را بکنید)، این کار یک صرفه جویی عمیق در زمان است، بنابراین من آن را یک پیروزی بسیار اساسی می دانم.

شما درباره شستشوی لباس ها چه تجاربی دارید؟ خوشحال می‌شوم تجارب خود را با ما در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − 3 =

رزرو تلفنی نظافتچی