موقع تمیز کردن کف خانه این اشتباهات را مرتکب نشوید!

تمیز کردن کف خانه با انجام این کارها خیلی ساده است.

تمیز کردن کف خانه کار مورد علاقه ی ما نیست اما باید الان و یا هر زمان دیگری این کار را انجام دهیم. حتی اگر می توانید با استفاده از یک جاروبرقی ، کلیه چیزها را تمیز کنید، برای اینکه همه چیز را کاملاً تمیز و بدون لکه کنید، به یک کف شوی یا همان تِی و مقداری آب احتیاج دارید. آیا تا کنون برای تمیز کردن خانه روش اشتباهی را پیش گرفته بودید؟

منبع باکتری ها کجاست؟

بسیاری از مردم فکر می کنند که دستشویی و یا جاروی دستشویی منبع باکتری در خانه ها می باشند، اما تحقیقات نشان داده است که این گونه نیست. یک پژوهشگر آلمانی اعلام کرده است که بیشترین باکتری در تی ها وجود دارند. وقتی فکرش را می‌کنید این چندان عجیب نیست. شما با این تی ها یک زمین پر از غبار، مو، مواد غذایی و خیلی کثیفی های دیگر را تمیز می‌کنید. آیا شما تی های خود را بدون تمیز کردن رها می کنید؟ با این کار باکتری ها به سرعت دوبرابر خواهند شد.

تی را چگونه بشوییم؟

البته که نیازی به دور انداختن تی و اسفنج خود بعد از هر بار مصرف نیست. اگر تی شما دارای پد جداشونده است ، می توانید آن را با دمای ۶۰ درجه سانتیگراد بشویید و تمیزش کنید. آیا تی ای وجود دارد که تمیز نشود؟ در نهایت هم هر دو ماه، آن را تمیز کنید.

نکات بسیار خوبی برای تمیز کردن تی ها وجود دارد اما آیا بهترین راه این است که مطمئن شوید زمین شما واقعا تمیز است؟ ظاهراً ، بسیاری از مردم در تمام این سالها این کار را اشتباه انجام می داده اند.

کف زمین را با آب گرم تمیز نکنید!

اشتباه بزرگی که بسیاری از مردم مرتکب می شوند این است که کف زمین را با آب گرم تمیز می کنند. برحسب شانس در تمام این سال ها این کار را به خوبی انجام داده اید، اما این مورد ثابت شده است که این راه بهترین راه ممکن نیست. کیانوش رضوان مدیر شرکت نظافتی آریاپاک دلیل آن را این‌گونه بیان می کند: “زمانی که آب گرم است، به سرعت تبخیر می شود و این بدان معناست که باقیمانده ی کف و صابون حاصل از تمیزکاری بر روی زمین باقی می ماند. همین باقیمانده ها باعث ایجاد لکه می‌شوند. بهتر است که از آب سرد با کمی مواد شوینده ی همه کاره استفاده کنید.” چه کسی فکرش را می کرد که ما در تمام این سال ها اشتباه می کرده ایم؟

کف خانه لمینت را چگونه پاک کنیم؟

کف خانه ی شما لمینت است؟ راه ساده ای وجود دارد که آن را تمیز و براق کنید. برای این کار تنها به مقداری سرکه نیاز دارید. سرکه ی سفید و یا سرکه ی مخصوص تمیزکاری بهترین محصولات موجود برای کف خانه ی شماست. اگر شما از سرکه استفاده می کنید دیگر جای هیچ نگرانی ای از بابت لکه و روغن وجود ندارد. مقداری سرکه به یک سطل آب اضافه کنید و مطمئن شوید که تی خیلی مرطوب و خیس نباشد. تی بیش از حد خیس باعث ایجاد برآمدگی و برجستگی در لمینیت می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 − یک =

رزرو تلفنی نظافتچی