محلولی دست‌ساز برای باز کردن لوله فاضلاب حمام

با این محلول باز کردن لوله فاضلاب حمام می تواند بسیار آسان باشد.

ما دوش گرفتن را بسیار دوست داریم. ایستادن در زیر آب گرم در زمان نگرانی و اضطراب بسیار باعث آرامش می شود. حالا فرض کنید که در آرامش به سر می برید و ناگهان لوله فاضلاب حمام بسته شود و تا مچ پا در آب مانده اید، این اتفاق بسیار دردناک خواهد بود. باز کردن لوله فاضلاب حمام به اندازه ی کافی برای عصبانی کردن یک فرد در یک صبح دل انگیز کافی خواهد بود.

بنابراین برای بازکردن لوله فاضلاب حمام چه راه حل آسان و ارزانی وجود دارد؟

مو و صابون

متاسفانه خیلی دشوار است که از گرفتگی فاضلاب حمام جلوگیری کنیم. به خاطر شستن موهایتان، مقدار بسیار زیادی از موهایتان در فاضلاب حمام باقی می ماند. این موها همراه با کف صابون مانند یک توپ می شود و چسبندگی پیدا می کند. در این صورت آب نمی تواند از این آب و صابون ها عبور کند و آب بر روی زمین باقی می ماند. برای جلوگیری از گرفتگی بیش از این فاضلاب، نکته ی مهم این است که بعد از هر حمام، موهای ریخته شده روی زمین را جمع کنید. همچنین کف صابون را نیز با آب داغ بشویید.

راه حل طبیعی:

آیا اتفاقی که نباید بیافتد افتاده است و شما نمی توانید بدون ایستادن در درون آب دوش بگیرید؟ این ایده ی بسیار خوبی است که لوله فاضلاب حمام را با یک محصول دست ساز خانگی درست کنید! ترکیبی طبیعی که از جوش شیرین، سرکه و آب ساخته شده است. این موضوع بسیار اهمیت دارد که ابتدا هر چه قدر که می توانید موهای کف حمام را جمع کنید و سپس ۵۰ گرم از جوش شیرین را با ۸۰ میلی لیتر سرکه در یک سطل و یا یک ظرف ترکیب کنید. این ترکیب شروع به جوشیدن می کند و باید بلافاصله آن را در درون فاضلاب بریزید. اجازه دهید تا ترکیب به خوبی عمل کند و برای یک ساعت آن جا باقی بماند، سپس به درستی آن را با آب گرم بشویید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + 17 =

رزرو تلفنی نظافتچی