۹ نکته هوشمندانه که هنگام نظافت خانه به شما کمک می‌کند!

با کمک این 9 ترفند نظافت منزل سریع‌تر و بهتر انجام می‌شود.

نظافت خانه ساده تر از این نمی شود

نظافت یک امر روزمره و عادی به حساب می آید که بیشتر مردم از آن لذت نمی‌برند اما همه می‌دانند که این کار باید انجام شود چه دوست داشته باشند و چه دوست نداشته باشند.

برای اینکه کمی این کار را آسانتر و مهم تر از آن سریعتر کنیم، ما لیستی را از بهترین نکات تمیزکاری که می دانیم را آماده کرده ایم.

آیا تاکنون با این نکات نظافت آشنا شده اید؟

  1. مایع ظرفشویی در مقابل لکه های چربی

آیا تا به حال لکه های چربی را از روی لباس هایتان پاک کرده اید؟ بسیاری از مردم برای رفع این مشکل یک تکه لیمو را بر روی لکه ها قرار می دهند و یا از پودر طلق استفاده می کنند. اما آیا می دانستید که مایع ظرفشویی خیلی بهتر عمل می کند.

  1. قرص های ماشین ظرفشویی می‌توانند همه این کارها را انجام دهند

بسیاری از مردم از این قرص ها فقط برای شستن ظرف ها استفاده می کنند که قابل درک است. ولی آیا می دانستید که می‌توانید از آن برای تمیز کردن ماهیتابه های خیلی کثیف نیز استفاده کنید؟ و البته بسیاری از چیزهای دیگر که برای آنها می توانید از قرص ماشین ظرفشویی استفاده کنید.

  1. شعله های گاز را کاملا تمیز کنید

تمیز کردن شعله های گاز روی اجاق گاز می تواند کاری بسیار خسته کننده باشد. برای این منظور از مواد تمیزکننده مخصوص یا همان گازپاک‌کن ها استفاده کنید. گاز پاک کن را روی اجاق گازتان اسپری کنید و ۱۵ دقیقه صبر کنید. بهتر است پنجره یا دری باز باشد. سپس با یک دستمال به راحتی می توانید گازتان را پاک کنید.

  1. حمام‌تان را با گریپ فروت نظافت کنید

انواع مواد نظافتی تجملی و گران قیمت وجود دارد که حاوی مواد شیمیایی زیادی هستند. ولی زمانی که شما به راحتی می توانید از گریپ فروت برای تمیز کردن حمام‌تان استفاده کنید چرا از این مواد شیمیایی استفاده کنید؟ عجیب به نظر می رسد اما بسیار عالی عمل می کند و این چیزی است که ما می خواهیم!

  1. لباس های سفید روشن و مقداری آسپرین

آیا با وجود تمام مواد شوینده مخصوص لباسشویی که استفاده می کنید ، لباس های سفید شما کاملاً سفید نمی ماند؟ ما یک راه حل برای شما داریم! به کمک تعدادی آسپرین، لباس های سفید خود را دوباره به حالت اولیه و عالی خودش برگردانید. درباره سفید کردن لباس ها با آسپرین بیشتر بخوانید!

  1. شیشه های خانه را تمیزتر کنید

می خواهید مطمئن شوید که پنجره هایتان کاملا تمیز، بدون لکه و بسیار درخشان شده است؟ مقداری سرکه سفید به یک بطری اسپری به همراه آب اضافه کنید. این ترکیب رو به روی پنجره بزنید و آن را با پارچه میکروفایبر تمیز کنید و پنجره تان کاملا تمیز به نظر خواهد آمد.

  1. لوله فاضلاب حمام را آسان باز کنید

تمیز کردن فاضلاب حمام می تواند ناخوشایندتر از نظافت دستشویی باشد. بلافاصله رفتن به سراغ انواع مواد تمیزکننده شیمیایی اصلا کار مناسبی نیست. آیا می‌دانستید که می‌توانید به راحتی فاضلاب حمام را با مقداری جوش شیرین خوراکی و سرکه باز کنید؟

  1. از موز برای تمیز کردن ظروف نقره ای خود استفاده کنید

نقره بسیار زیباست اما همیشه بعد از مدتی کمی لکه دار می شود. این اتفاق حاصل اکسیداسیون است. خیلی آسان می توانید نقره را به حالت اصلی زیبا و درخشان اش برگردانید و برای این کار تنها به پوست موز نیاز دارید.

  1. کف زمین را آب سرد تمیز کنید

آیا می دانستید که اگر کف زمین را با آب سرد تمیز کنید خیلی موثرتر است ؟ اگر آب، گرم باشد خیلی سرعت تر تبخیر می شود و باقیمانده ی صابون بر روی کف زمین باقی می ماند که این باعث ایجاد لکه می شود. استفاده از آب سرد از این کار جلوگیری می‌کند.

برای نظافت منزل نیاز به نیروی نظافتچی حرفه ای دارید؟ با آریاپاک تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + 19 =

رزرو تلفنی نظافتچی