۱۲ سلبریتی تمیز و عملاً وسواسی!

وسواسی یا بسیار تمیز؟ این سلبریتی‌ها چرا به نظافت منزل و محل کار خود تا این حد اهمیت می‌دهند؟

آیا شما خودتان را فردی علاقه‌مند و سخت‌گیر به تمیزی و نظافت خانه و نظافت محل کارتان می‌دانید که نمی‌تواند بی‌نظمی را تحمل کند؟ اگر چنین است، شما جزو افراد باهوش به شمار می‌روید. به نظر می‌رسد تعداد زیادی از افراد مشهور وجود دارند که به همان اندازه که برای به ثمر رساندن کارشان، مراسم بزرگ و دریافت جوایز متعدد از جمله اسکار نگران هستند؛ در نظافت خانه نیز وسواس و نگرانی دارند.

معمولاً افراد باهوش بالا، به این وسواس دچار می‌شوند. از این روی، آریاپاک با تمرکز بالا و درک این وسواس هوشمندانه به ارائه خدماتی چون نظافت منزل در تهران، نظافت شرکت در تهران، اعزام نیروی نظافت به سراسر تهران، تمیزکاری شرکت و تمیزکاری محل کار شما می‌پردازد. از وسواس عجیب و غریب تا ژرمافوب سلبریتی‌ها و از کیم کارداشیان تا دونالد ترامپ در بین ۱۲ فرد مشهور ما وجود دارند که در نظافت یک ستاره طلایی دریافت می‌کنند.

reese witherspoon

۱. ریس ویترسپون

ریس ویترسپون به عنوان یکی از محبوب‌ترین عروسک چهره‌های هالیوود شناخته می‌شود. وی دارای استایل بی نقص و جذابیت غیر قابل انکاری است. ضریب هوشی بالای ۱۱۴ دارد و به قول شریک زندگی‌اش وسواس تمیزکاری منزل بانمکی دارد.

ویترسپون در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۶ با Harper’s Bazaar اعتراف کرد که عاشق تمیزکاری محل کار و تمیزکاری خانه است. اگرچه او آشپز زیاد ماهری نیست، اما در عوض دوست دارد قفسه‌های کتاب و کشوی جوراب و لباس‌های خود را به دقت مرتب کند. ریس اعتراف کرد که من یک بار برای مرتب کردن کمد قاشق و چنگال‌هایم سه ساعت تمام وقت گذاشتم.

سلبریتی بعدی بیشتر از سلفی گرفتن نظافت منزل را دوست دارد.

kim kardashian

۲. کیم کارداشیان

طرفداران فوق‌العاده زیاد کارداشیان و متنفران او تقریبا به طور یکسان با مشهورترین خانواده جهان آشنا هستند. البته این خانواده تماماً به خاطر خرج کردن پول برای عمارت‌های بی نقص خود و البته ظاهر دلفریبشان مشهور هستند.

کیم کارداشیان نه تنها در عکس‌های سلفی شبکه‌های اجتماعی وسواس دارد، بلکه تمایلات عجیب و غریب او در نظافت خانه و نظافت محل کارش بی نظیر است. علاوه بر این، یکی از وسواس‌ها و نگرانی‌های بزرگ کیم در امر تمیزکاری منزل، نظافت بعد از مهمانی و نظافت قبل از مهمانی‌های اوست. در یکی از مهمانی‌های کیم، یک کیک روی زمین افتاد و همه جا را کثیف کرد. این مسئله آنقدر روی اعصاب کیم رفت که شروع به بغض کردن کرد و زار زار گریه کرد.

کیم کارداشیان در مورد وضعیت حساسیت به نظافت خود می‌گوید: من تمیزترین  فرد خانه هستم. به همین دلیل خانواده‌ام اجازه ورود به اتاق شخصی من را ندارند. تنها کسانی که به اتاق شخصی من وارد می‌شوند؛ خودم و نیروی نظافت منزل است. من واقعاً نسبت به این امر حساس هستم و البته از نظافت منزل هم لذت می‌برم. تمیزکاری خانه و تمیز کردن کمد لباس در آخر شب، برای من یک شب عالی را رقم خواهد زد.

ستاره بعدی یکی دیگر از اعضای خانواده کارداشیان است که عادت‌های نظافتی بیشتری در مقایسه با خواهرانش دارد.

Khloé Alexandra Kardashian

۳. کلوئه کارداشیان

در حالی که کلوئه و کیم ممکن است شخصیت‌های کاملاً متفاوتی داشته باشند، نمی‌توان انکار کرد که هر دو مهارتی جدی در امر نظافت دارند. استعدادی که کلوئه هنگام انتشار ویدئویی در اینترنت به نمایش گذاشت. با نمایش نحوه عادات تمیز کردن خودش برای دیگران، لیستی از گرایش‌ها و استوری‌های خود را با عنوان “Khloe-C-D” و مختص نظافت اتاق خواب به نمایش گذاشت.

سبک او دقیقاً شامل چه مواردی بود؟ مثلاً او ملحفه‌های خود را هر دو روز یک بار شستشو می‌دهد؛ این در صورتی است که خواهرش کیم، هفته‌ای یک بار این کار را انجام می‌دهد. علاوه بر این، او حوله‌های خود را بعد از هر بار استفاده شستشو داده و ضد عفونی می‌کند. اجاق گاز خودش را یک بار در هفته تمیز می‌کند و یک بار در روز دوش و حمام خود را تمیز کرده و هفته‌ای یک بار آن را ضدعفونی می‌کند. این خواهر کارداشیانی هفته‌ای یک بار اتوموبیل خودش را هم شستشو می‌دهد.

نفر بعدی لیست ما یک بازیگر درجه یک با سبک زندگی سالم است

Gwyneth Kate Paltrow

۴. گوینت پالترو

گوینت پالترو مدت‌ها است توصیه‌های بهداشتی و سلامتی ارائه می‌دهد و میلیون‌ها نفر از افرادی که به سلامت توجه دارند، او را به عنوان یک مقام معتمد و لیدر در امر نظافت به حساب می‌آورند. با این اوصاف، بازیگر زن جوان ما به دلیل این که یک فرد عجیب و غریب و به شدت مرتب است، مشهور است. ویژگی‌ای که او می‌گوید وقتی زندگی شما آشفته و به هم ریخته می‌شود به کمک شما می‌آید.

پالترو در سال ۲۰۱۶ به Harper’s Bazaar گفت: “اگر در اطراف من یک آشفتگی فیزیکی وجود داشته باشه، من نمی‌تونم کار کنم.” اگر همه چیز خراب شد مهم نیست اول از همه، من، محیطم رو نظافت میکنم. “علاوه بر این، او به یک نشریه گفت که اگر ظروف کثیف در سینک ظرفشویی وجود داشته باشد، به هیچ عنوان شب خوابش نمی‌برد.

نفر بعدی لیست ما کسی نیست جز دونالد ترامپ

donald trump

۵. دونالد ترامپ

یک رئیس جمهور زیاد با مردم ملاقات کرده و دست می‌دهد. اما، دونالد ترامپ دقیقاً از این سنت دیرینه پیروی نمی‌کند. در واقع، او از دست دادن متنفر است. بیزاری او از دست دادن، به یک واقعیت ساده خلاصه می‌شود. ترامپ در موارد بی شماری اعتراف کرده است که او یک ژرمافوب است (کسی که از میکروب‌ها و باکتری‌ها وحشت دارد.) که از دست دادن متنفر است. او حتی از فشار دادن دکمه آسانسور خودداری می‌کند، زیرا به گمان وی، این دکمه‌ها بیشترین تعداد لمس را در طی شبانه روز دارند.

ترامپ در سال ۱۹۹۷ در کتاب هنر بازگشت، گفت: یکی از نفرین‌های جامعه آمریکا، دست دادن ساده است و هرچه فرد موفق‌تر و مشهورتر باشد، این امر برای او بدتر است. از نظر ترامپ این عادت، وحشتناک به نظر می‌رسد. به نظر شما رئیس جمهور ما از دست دادن با افراد قدرتمند وحشت داشت یا او هم یک ژرمافوب بود؟

نفر بعدی ستاره محبوب دنیای فوتبال که چیزی فراتر از مهارت ورزشی دارد.

David Beckham

۶. دیوید بکام

دیوید بکام ممکن است یک فرد آرام به نظر برسد، اما یک چیز مهم در زندگی او وجود دارد که روزانه با آن دست و پنجه نرم می‌کند. در طول مصاحبه تلویزیونی سال ۲۰۰۶، فوق ستاره فوتبال اعتراف کرد که یک وسواس ناتوان کننده دارد. او گفت: “من به اختلال وسواس فکری مبتلا شد‌ه‌ام که باید همه چیز را در یک خط مستقیم قرار دهم یا همه چیز باید به صورت جفت جفت چیده شده باشد.” بکام در ادامه گفت که اصلاً نمی‌تواند دو مدل نوشابه در یخچال خانه خودش داشته باشد.

وقتی وارد اتاق هتل می‌شود، اولین کاری که می‌کند این است که همه جزوات و کتاب‌هایش را به آنجا برده و مرتب می‌کند، زیرا “همه چیز باید بی نقص باشد”.

نفر بعدی لیست ما در سال ۲۰۱۹ به واشنگتن پرس گفت: شکست عشقی سخته اما تا حالا خونتون کثیف مونده؟

taylor swift

۷. تیلور سویفت

به گفته ملکه جدایی‌های بد و شکست‌های متعدد عشقی، هیچ چیز به بدی یک خانه آشفته نیست حتی جدایی نادر از سیمین 😊

تیلور سویفت گفت: تمیزکاری منزل یک نوع وسواس هوشمندانه است. من نمی‌تونم یک تخت خواب به هم ریخته رو تحمل کنم. همه چیز باید مرتب و منظم و سر جای خودشون باشن. منابع رسمی آریاپاک بعد از تحریم‌ها علیه ایران، هیچ اطلاعی در مورد اینکه آیا تیلور سویفت نظافت خانه خودش را، خودش انجام می‌دهد یا از شرکت‌های خدمات نظافتی دیگر استفاده می‌کند، ندارد.

lisa rinna

۸. لیزا رینا

اگر تا به حال خانه‌داران بورلی هیلز را دیده باشید، می‌دانید که لیزا رینا چقدر می‌تواند شخصیت جذاب و فوق‌العاده‌ای داشته باشد. از جمله وسواس او حساسیت به نظافت هتل‌هایی است که در هنگام سفر در آنها اقامت دارد. وی گفت: اتاق‌های هتل تمیز نیستند. اگر به این فکر کنید که چه کسی قبلاً در اتاق شما بوده حتماً لازم دارید تا به یک سرویس نظافت منزل با کیفیت اعتماد کنید تا با خیال راحت بتوانید روی تخت هتل بخوابید.

charlize theron

۹. شارلیز ترون

این بازیگر برنده اسکار، ظاهر خوبی دارد، اما حتی در کارهای خانه نیز زیبا و بی نقص است. شارلیز ترون گفت: “من با کثیف بودن کابینت مشکل دارم. مردم فقط وسایل خودشون رو داخل کابینت قرار میدن و در اون رو می‌بندند. این بی‌نظمی واقعاً من رو دیوونه می‌کنه”. این همه ماجرا نیست او می‌گوید: “من به معنای واقعی کلمه تو رختخواب دراز می‌کشم و نمی‌تونم بخوابم چون همش فکر میکنم یه چیزی تو کابینتم هست که مرتب نشده و سر جاش نیست.”

madonna

۱۰. مدونا

برخی تصور می‌کنند مدونا حق دارد تا این حد وسواس داشته باشد. اما آیا او تمیزکاری منزل را بیش از حد انجام می‌دهد؟ ظاهراً مدونا از محلول ویژه DNA برای عقیم سازی کمدهایش استفاده می‌کند؛ حتی مدونا قبل از خرید لباس، یک تیم ویژه برای این کار استخدام می‌کند تا در اتاق پرو او را همراهی کنند. این تیم مسئول حذف هر فولیکول مو، ریزش بزاق و ذرات پوستی است که ممکن است دیگران یا خود مدونا پشت سر گذاشته باشد.

cameron diaz

۱۱. کامرون دیاز

کامرون دیاز یکبار گفت که از آرنج خود برای بازکردن درها استفاده می‌کند و به هر قیمتی از دستگیره‌ها اجتناب می‌کند. اما این حرف را در سال ۱۹۹۷ زد. از آن زمان به بعد، به نظر می‌رسد او در بخش دستگیره گرفتن به رشد زیادی رسیده است. این روزها به نظر میرسد که وسواس او از گرفتن دستگیره به تمیز کردن آن تغییر داده است. کامرون دیاز آنقدر دستگیره‌های خانه‌اش را تمیز کرده که رنگ آنها از بین رفته است.

بهترین سلبریتی در آخر لیست معرفی ستاره‌های تمیز توسط آریاپاک

Courteney Cox

۱۲. کورتنی کاکس

کورتنی کاکس چندان تفاوتی با مشهورترین شخصیتی که در دنیای بازیگری خود داشته، ندارد. به نظر می‌رسد، او درست مثل مونیکا گلر است، حداقل در امر نظافت منزل و نظافت محل کار وسواس و دقت کورتنی اگر بیشتر از مانیکای محبوب و دوست داشتنی نباشد، کمتر نیست. بازیگر محبوب سریال فرندز در رابطه با نقشی که با عنوان مانیکا ایفا کرد، گفت:

من یک فرد وسواسی هستم؛ من از برس یا شانه دیگران استفاده نمیکنم و حتی اتوی شخصی دارم. من در حال کار روی “نمایش جان استوارت” بودم و شروع کردم به تمیز کردن محل کارم. ناگهان با خودم گفتم، “خدای من، من درست مثل مونیکا شدم. ”من شیشه‌های زیادی در خانه دارم، و به یاد دارم که یک بار به عنوان شوخی گفتم که وقتی دوستانم از خانه رفتند، تمام وسایلم را با ضدعفونی کننده تمیز می‌کنم، اما بعداً خودم را واقعاً در حال انجام همین کار دیدم.

نظر شما درباره عادت‌های نظافتی سلبریتی‌های مشهور جهان چیست؟ به نظرتان چه چیزی آنها را وادار می‌کند به این حد تمیز باشند؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =

رزرو تلفنی نظافتچی